Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg skal bleke håret mitt igjen..

Farget det gyldenbrunt (cappucino) for et par mnd siden, men angrer veldig! Vil ha mitt lyse hår igjen!! :sukk:

Kjøpte bleking igår, men dama på butikken mente håret mitt var altfor tørt til å gå igjennom dette igjen, så jeg kjøpte en Bjørn Axen hårkur.

Men er det noe annet jeg kan ha i håret mitt for å gi det litt krisehjelp, som funker fort? Har ikke lyst å vente i ukesvis med å bleke det.. :snurt:

Mener jeg har lest noe om at matolje er bra for tørt hår, men er ikke sikker..

Noen som har noen tips?? :takke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg skal bleke håret mitt igjen..

Farget det gyldenbrunt (cappucino) for et par mnd siden, men angrer veldig! Vil ha mitt lyse hår igjen!! :sukk:

Kjøpte bleking igår, men dama på butikken mente håret mitt var altfor tørt til å gå igjennom dette igjen, så jeg kjøpte en Bjørn Axen hårkur.

Men er det noe annet jeg kan ha i håret mitt for å gi det litt krisehjelp, som funker fort? Har ikke lyst å vente i ukesvis med å bleke det.. :snurt:

Mener jeg har lest noe om at matolje er bra for tørt hår, men er ikke sikker..

Noen som har noen tips?? :takke:

Farge det fra brunt til blondt er nesten umulig. Det blir ikke pent i det hele tatt, og det sliter veldig på håret. Jeg gjorde det. Var brunette, og bleika det, også farga det brunt igjen. Det ble grønt :) Så mitt tips er å dra til frisør!

Du vet hvordan det svir i hodebunnen av hårfarge hjemme? Det gjør det ikke hos frisøren. Det er mye mildere, og mye bedre farge.

Selvom det er "dyrt" så er det virkelig verdt pengene..

Skrevet

Farge det fra brunt til blondt er nesten umulig. Det blir ikke pent i det hele tatt, og det sliter veldig på håret. Jeg gjorde det. Var brunette, og bleika det, også farga det brunt igjen. Det ble grønt :) Så mitt tips er å dra til frisør!

Du vet hvordan det svir i hodebunnen av hårfarge hjemme? Det gjør det ikke hos frisøren. Det er mye mildere, og mye bedre farge.

Selvom det er "dyrt" så er det virkelig verdt pengene..

Vet det er vanskelig og at det skal noen runder med bleking til, for å få det lyst. De siste 7-8 årene har jeg vert blond om sommeren, og brunette om vinteren..

Har vert noen merkelige gulrotnyanser gitt.. :fnise:

Men har ikke råd til frisør nå, og tror det skal gå greit å gjøre det selv, bare jeg får det litt mindre tørt først.. :sjenert:

Skrevet

Hvis du skal bruke den blekingen og får oransje/gult hår kan det hjelpe deg å ta en ask blond farge over. Ask vil fjerne det gule og oransje i håret ditt.

Hvis du har sikkelig tørt hår bør du kure det litt før du bestemmer deg for å bleke det.

Oliven olje er bra kur og dette kan du fint gjøre hjemme. Bruk da exstra vergin oliven oil.

En kur som reddet mitt tørre og i tillegg krøllete hår er denneMin lenke Dette er en protein kur som har vunnet flere priser i over 10 år. Den er for tørt og slitt hår, jeg elsker den. Jeg vil annbefale deg å bestille deg denne eller kjøpe i frisørsalong(mye dyrere)

Skrevet

Bland sammen to eggeplommer med matoljen og har det i håret over natten innpakket i plastikk. Gjerne varm oljen littegrann.

I dusjen masserer du godt inn med sjampo før du skyller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...