LiCa Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Hvordan vil det oppfattes dersom jeg søker opp adressen til han jeg dater for å sende et valentine-kort? Jeg har ikke vært hjemme hos han før, men har har vært hos meg. Endret 9. februar 2011 av LiCa
Gjest Airi Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Creepy Jeg ville heller spurt ham om adressen...
Gjest gjest Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Hvordan vil det oppfattes dersom jeg søker opp adressen til han jeg dater for å sende et valentine-kort? Jeg har ikke vært hjemme hos han før, men har har vært hos meg. Hva mener du med å søke opp adressen? Hvordna skal andre få vite at du googler adressen,da? Det blir alltid en risiko å ta hvis han syns kortet ditt er klissete og at du er for framfusen. Selv vil jeg ikke få sånne kort fra folk jeg ikke er kjæreste med. Jeg er jo ikke amerikaner heller, så det er ikke min kultur å slenge rundt meg med valentine kort. Kan du ikke heller si til han at du er intressert i et forhold før du begynner å sende kjærlighetskort? Mye mindre sjans for å drite seg ut hvis man vet han er intressert.
LiCa Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2011 Med å søke opp adressen hans mener jeg å finne det på gulesider ut i fra mobilnummeret hans. Slik jeg har forstått valentine så er det en dag det er koselig å gi kort og liknende til de man bryr seg om uansett relasjon. Jeg tenkte bare det ville være koselig å gi et kort og ønske han en god valentinsdag og si at jeg gleder meg til å bli bedre kjent med han! Jeg hadde ikke tenkt å erklære min kjærlighet akkuratt! Haha!! Litt tidlig! Bare et hyggelig kort siden det er valentine. Valentine er vel ikke bare "elsker deg" "vi to for alltid" osv...
Gjest hilde Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Det blir litt rart når aldri har vært der, og dermed egentlig ikke vet hvor han bor eller hva adressen hans er. Send han heller en melding? Ikke like gøy, jeg ser den, men det kan bli litt mye å søke opp adressen. Kanskje misliker han hele greia med valentinsdagen. Du kan jo spørre om dere skal finne på noe på valentindagen?=) Lykke til.
Gjest Elfrida Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Er det creepy og litt mye å søke opp adressen til en man dater for å sende et kort i posten? Da er man begynt å bli litt vel paranoid, hvis man syns det er ille. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå