Gå til innhold

Masteroppgave-tråden


Pingting

Anbefalte innlegg

Ventetida er grusom! Jeg leverte 15. mai, og fikk vite sist uke at jeg har gått gjennom første nåløye og får lov og forsvare den muntlig. Vet ikke hvordan karakteren er i utgangspunktet, men vet at jeg ikke ville få muntlig om den står til stryk. Så dette er en langtekkelig prosess.

Anonymkode: 70fa5...269

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sensur publisert. Jeg fikk C og er skuffa. Vi var totalt 8 som leverte. Én fikk A, tre fikk B og fire fikk C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har fått svar? I kullet mitt er det mange som har fått svar nå, selv om fristen er om 3 uker. Håper jeg også får svaret snart, er spent!! 

Anonymkode: 807c0...aee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Flere som har fått svar? I kullet mitt er det mange som har fått svar nå, selv om fristen er om 3 uker. Håper jeg også får svaret snart, er spent!! 

Anonymkode: 807c0...aee

Jeg har fått svar nå. Fikk D. Det kan jo ikke sies å være en god karakter men jeg er bare lettet. Var på ekte veldig redd for å stryke, og vet i tillegg at det jeg leverte ikke var mitt beste arbeid. Har vært mentalt utslitt og slitt med motivasjonen så der jeg er nå mentalt er det å ha graden en stor lykke for meg, selv om man åpenbart i en perfekt verden skulle ha gjort det bedre.

Anonymkode: 86fae...351

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en veldig overraskende A! Var helt sikker på at jeg kom til å stryke. Så fikk nesten litt sjokk når sensur sto der. Mye pga at jeg vet at jeg ikke gjorde mitt beste, og ville bare få levert oppgaven, dels mot veileder sitt ønske. 

Anonymkode: 4a697...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært veileder på master for første gang, og er veldig glad for at kandidaten «min» fikk A! 😃 Sånn fra «the other side», dere studenter betyr noe for oss også. 

Anonymkode: 1486e...15a

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Etter 3 måneders ventetid kom endelig sensuren i dag. Fikk B, og jeg er så fornøyd! Var helt sikker på at jeg skulle få C eller dårligere. 

Anonymkode: b978e...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...