AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #641 Skrevet 27. april 2011 Så flinke alle er! Seks sider har det blitt på meg i dag, skippertaksjenta sjøl Wow! Imponerende! Jeg har fått utsatt fristen til 16 Mai. Jeg skal ha minimum 80 sider og nå ligger jeg på 50. hvor stor sjanse tror dere at jeg kommer til å bli ferdigi tide? Huff. Jeg har enda ikke kommet i panikk-modus merker jeg selv om jeg burde. Men det kommer snart, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #642 Skrevet 27. april 2011 Jeg leverer 9.mai, og det er ikke mange dagene siden jeg var på 60 sider, så det klarer du hvis du vil Det kan også hende at 10%-regelen gjelder slik at det holder med 72 sider. Har du sjekket det?
Sekretæren Skrevet 28. april 2011 #643 Skrevet 28. april 2011 Wow! Imponerende! Jeg har fått utsatt fristen til 16 Mai. Jeg skal ha minimum 80 sider og nå ligger jeg på 50. hvor stor sjanse tror dere at jeg kommer til å bli ferdigi tide? Huff. Jeg har enda ikke kommet i panikk-modus merker jeg selv om jeg burde. Men det kommer snart, tror jeg. Jeg skal og ha minimum 80 sider, og skal levere til trykk 16. mai. Dette kommer til å gå bra! Hva slags arbeid har du igjen?
Pingting Skrevet 28. april 2011 Forfatter #644 Skrevet 28. april 2011 Slenger meg på de andre, dette går så bra så! Been there, done that, litt tidligere i år : <-- Heier litt for sikkerhets skyld.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #645 Skrevet 28. april 2011 Jeg skal og ha minimum 80 sider, og skal levere til trykk 16. mai. Dette kommer til å gå bra! Hva slags arbeid har du igjen? Jeg har egentlig litt arbeid igjen på hvert kapittel. Jeg må skrive ferdig analysen samtidig som jeg må strukturere den litt bedre. Det er der størsteparten av jobben ligger, men jeg føler at jeg har god kontroll på den. Teorikapittelet har jeg også litt igjen på, men det er ikke mye. Og Konklusjon/drøfting og innledning. Er så godt som ferdig med innledningen nå, men tror jeg tar konklusjon og drøfting etterhvert som jeg avslutter analysekapittelet. SÅ, det er 'litt' jobb igjen ja. Blir nok å jobbe fra morgen til kveld fremover om jeg skal klare å gjøre dette ferdig. Håper bare at jeg ikke stryker eller får en lavere karakter enn C! Grøss :S
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #646 Skrevet 28. april 2011 Hvor mye har du igjen da SportyShorty? Jeg skal passere 70 sider i dag, det er målet Men så skal jeg levere til trykking en uke før dere så sånn sett må jeg snart bli ferdig..
Pingting Skrevet 28. april 2011 Forfatter #647 Skrevet 28. april 2011 Urgh. Treig dag. Treig, treig dag. Det hadde jeg IKKE forventa når det kanskje er nest siste dagen jeg jobber på oppgaven... Tror jeg egentlig bare går og venter på veiledning kl 3, frem til det så er det bare språkflikking jeg kan gjøre. Jeg synes jeg finner dårlige setninger og vage forklaringer over alt, jeg.
Pingting Skrevet 28. april 2011 Forfatter #648 Skrevet 28. april 2011 AIEEEEH, jeg er så nervøs for veiledninga!
KatteLatte Skrevet 28. april 2011 #649 Skrevet 28. april 2011 AIEEEEH, jeg er så nervøs for veiledninga! Så, så, det kommer til å gå så bra atte! Jeg er sikker på at du kommer til å gå smilende derifra!
Pingting Skrevet 28. april 2011 Forfatter #650 Skrevet 28. april 2011 Takk, kaffekatta. (høhøhøhøhøhø, jeg får dårlig humor når jeg er nervøs)
Kirby Skrevet 28. april 2011 #651 Skrevet 28. april 2011 Idag har jeg levert førsteutkast til komplett oppgave, etter å ha sittet i hele går og litt inatt med diskusjonskapittelet og har skrevet konklusjon idag. Veilederen min sa at han skulle prøve å få sett på det innen onsdag neste uke, men da ser det litt mørkt ut for å få levert den til trykk neste fredag... Ettersom trykken nok tar lenger tid enn de vanlige fire dagene nå for tiden hadde det vært greit at de fikk en uke på seg, syns jeg.
Pingting Skrevet 28. april 2011 Forfatter #652 Skrevet 28. april 2011 Ferdig med veiledning! Det gikk som jeg "frykta": han har mange gode forslag til ting som bør fikses på... som det vil ta en helg å gjennomføre! Jeg har SÅ lyst til å bare gi f***, fikse så mye jeg kan innen kl 14 i morgen, og så sende til trykkeriet. Jeg er så klar for å bli ferdig!!! Samtidig så vet jeg jo at det er dumt å la siste sjanse til litt finpuss gå til spille - kanskje det er det lille som skal til for å heve oppgaven en karakter? Men hvor mye betyr egentlig den karakteren? AUGH!
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #653 Skrevet 28. april 2011 Kirby: Hvis det er trykking på Blindern du snakker om, så kontaktet jeg de i dag og de lovte meg at 4 virkedager var tiden det tok. Jeg kan altså levere oppgaven tirsdag 10.mai, og få den igjen ferdig trykket på dagen den skal leveres, mandag 16.mai.
KatteLatte Skrevet 28. april 2011 #654 Skrevet 28. april 2011 Ferdig med veiledning! Det gikk som jeg "frykta": han har mange gode forslag til ting som bør fikses på... som det vil ta en helg å gjennomføre! Jeg har SÅ lyst til å bare gi f***, fikse så mye jeg kan innen kl 14 i morgen, og så sende til trykkeriet. Jeg er så klar for å bli ferdig!!! Samtidig så vet jeg jo at det er dumt å la siste sjanse til litt finpuss gå til spille - kanskje det er det lille som skal til for å heve oppgaven en karakter? Men hvor mye betyr egentlig den karakteren? AUGH! Jeg tror jeg hadde prøvd å bite tenna sammen og jobba i helga også. Hvis du ikke får den karakteren du ønsker deg kommer du til å irritere deg grønn i etterkant over at du ikke ga det siste lille ekstra. Når du har kommet så langt og jobba så hardt, så er det godt å vite i etterkant at du ga absolutt alt du hadde. Det er i hvert fall sånn jeg tenker, men du har jo gjort en kjempeinnsats allerede også, så det blir nok et godt resultat uansett! Vi heier på deg om du sitter i helga også . Også er det jo trist om du skal forlate gjengen her allerede, da...
Pingting Skrevet 28. april 2011 Forfatter #655 Skrevet 28. april 2011 Å næmmen. Søta. (tror ikke dere blir kvitt meg så lett, jeg da... ) Også tror jeg du har rett. Det ER surt å tenke at man ikke har gitt alt. Jeg tror ikke dette er en A-oppgave, men det kan godt hende det er en B. Jeg kan da leve med en C også, men det er ganske stor forskjell på hvor fornøyd jeg blir med den i forhold til en B. Bah, hadde egentlig gledet meg til en frihelg - men så har jeg jo litt over to uker fri før jeg skal begynne i jobb. Det duger.
KatteLatte Skrevet 28. april 2011 #656 Skrevet 28. april 2011 Bah, hadde egentlig gledet meg til en frihelg - men så har jeg jo litt over to uker fri før jeg skal begynne i jobb. Det duger. Ikke meninga å være gledesdreper. Men tenk så godt du kommer til å ha det i de to ukene! Nå skal jeg starte dagens økt. NÅ, ja! Har jobba og vært hos fysioterapeut i dag, og det ble jeg så trøtt av at jeg sovna på sofaen og var borte i en time. Hender de behandlingene slår meg helt ut. Så var det tid for middag, men nå sitter jeg da her... Æsj.
Pingting Skrevet 28. april 2011 Forfatter #657 Skrevet 28. april 2011 Meh, sånn er det. To dager fra eller til skal ikke klare å plage meg så voldsomt. Jeg mistenker at de to ukene derimot kommer til å gå FORT. Men det kommer til å bli veldig deilig å jobbe, og faktisk ha fri på kveldene. Sånn på ånkli. De siste to somrene hvor jeg har hatt utgravningsjobb, så har det vært graving på dagen og studier (eller dårlig samvittighet!) på kvelden. Og frihelger! Wow! Hvis du har sovet, må du vel være fit for fight, eller? Eller ble du sånn sove-på-ettermiddagen-groggy?
KatteLatte Skrevet 28. april 2011 #658 Skrevet 28. april 2011 Idag har jeg levert førsteutkast til komplett oppgave, etter å ha sittet i hele går og litt inatt med diskusjonskapittelet og har skrevet konklusjon idag. Veilederen min sa at han skulle prøve å få sett på det innen onsdag neste uke, men da ser det litt mørkt ut for å få levert den til trykk neste fredag... Det var litt snaut med tid, ja... Med mindre han ikke har noen kommentarer, men det skjer vel sjelden at en veileder ikke har det? Synes det høres ut som du har en noe treig veileder. Så nærme innspurten burde han prioritere deg, synes jeg. Jeg sendte til veilederen min tirsdag kveld, og dagen etter ringte han og ville gi tilbakemelding. Det var riktignok bare ett kapittel, men han skulle lese hele oppgaven etter det og gi meg tilbakemelding på veiledning i morgen. Det synes jeg er snilt! Håper å ha skrevet alt innen søndag, og bruke den siste halvannen uka som er igjen da til å forbedre. Men om jeg klarer det, er en annen sak...
KatteLatte Skrevet 28. april 2011 #659 Skrevet 28. april 2011 Meh, sånn er det. To dager fra eller til skal ikke klare å plage meg så voldsomt. Jeg mistenker at de to ukene derimot kommer til å gå FORT. Men det kommer til å bli veldig deilig å jobbe, og faktisk ha fri på kveldene. Sånn på ånkli. De siste to somrene hvor jeg har hatt utgravningsjobb, så har det vært graving på dagen og studier (eller dårlig samvittighet!) på kvelden. Og frihelger! Wow! Hvis du har sovet, må du vel være fit for fight, eller? Eller ble du sånn sove-på-ettermiddagen-groggy? Mhm... Burde vel kanskje gått meg en tur, det er jo strålende sol... Kanskje jeg hadde våkna litt. Men jeg skal prøve å skrive litt nå, og hvis hodet er helt i tåka så får jeg heller ta meg en tur ut. Ja, tenk så deilig å ha en jobb hvor man ikke trenger å gjøre noe på kvelden! Jeg jobba som lærer før jeg begynte på masteren, og satt med forberedelser, rettinger eller elevsaker nesten hver eneste kveld man-tors og gjerne litt på søndag. Håper på å få en annen type jobb når jeg er ferdig med masteren... Som veilederen min sa: "Da jeg holdt på med doktograden var det perioder jeg drømte om å ha en totalt "meningsløs" jobb, som å dytte en diskett inn og ut av en maskin, eller å kjøre trikk". Han mente selvfølgelig ikke at det er meningsløst å kjøre trikk, men dere skjønner greia... En jobb som er ferdig når klokka blir fire!
Pingting Skrevet 28. april 2011 Forfatter #660 Skrevet 28. april 2011 Idag har jeg levert førsteutkast til komplett oppgave, etter å ha sittet i hele går og litt inatt med diskusjonskapittelet og har skrevet konklusjon idag. Veilederen min sa at han skulle prøve å få sett på det innen onsdag neste uke, men da ser det litt mørkt ut for å få levert den til trykk neste fredag... Ettersom trykken nok tar lenger tid enn de vanlige fire dagene nå for tiden hadde det vært greit at de fikk en uke på seg, syns jeg. Har du vurdert å bruke andre trykkerier? Det koster jo, men gir litt mer sjelefred. På CopyCat på Blindern har de 24 timers garanti, og SportyShorty hadde jo inngått en enda bedre avtale med et annet trykkeri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå