Sekretæren Skrevet 26. april 2011 #621 Del Skrevet 26. april 2011 He, CopyCat på Forskningsparken? De ville ikke inngå sånn avtale med meg. Nei, CopyCat Lillestrøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 27. april 2011 #622 Del Skrevet 27. april 2011 (endret) I går ble det en lang arbeidsdag. Fikk gjort ferdig analysen og sendt den til veileder, skal dit på fredag. Merket at jeg fremdeles var sliten i hodet da jeg våknet i dag, så det blir en rolig start på dagen tror jeg. Tror jeg skal gå meg en tur i det fine været før jeg setter meg for å skrive! Hva er deres mål for dagen da? Jeg er usikker på om jeg skal skrive på konklusjonen eller prøve å gjøre ferdig innledninga. Endret 27. april 2011 av KatteLatte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. april 2011 Forfatter #623 Del Skrevet 27. april 2011 Eeep! Dumme fri-mandag etter påska! Jeg var helt sikker på at det var i morgan at jeg skal sende siste utkast til veileder, men det er jo i dag! Da blir det ikke så finpussa som jeg ville, men det ordner seg vel. Mål for dagen: ordne på konklusjonen min, som er fryktelig dårlig skrevet enkelte steder. Og å fikse litt her og der. Og prøve å ikke få panikk fordi jeg har siste veiledning, ever, i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la marionnette Skrevet 27. april 2011 #624 Del Skrevet 27. april 2011 Mitt mål for dagen: skrive om innledningen. Utkastet jeg har hatt til nå er fra desember, så mye må endres på her. Har ikke kommet ordentlig i gang enda, så lover ikke så godt ifht å bli helt ferdig i dag. KatteLatte: bra jobba!! Pingting: lykke til med finpussen! Heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 27. april 2011 #625 Del Skrevet 27. april 2011 Rolig tur hørtes deilig ut, KatteLatte! Pingting: Finpussen din er sikkert mer enn bra nok, selv om den gjøres etter at du har vært på veiledning Lykke til på siste veiledning! Man må nesten skåle får sånt. Hvertfall med en Målet for dagen er å skrive ut siste kapittel sånn nogenlunde, slik at morgendagen kun brukes på finpuss før min kjære språkvasker og studiekamerat kan ta en titt på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsLeela Skrevet 27. april 2011 #626 Del Skrevet 27. april 2011 Sånn, mål for dagen = ta veiledern hardt i nakken og få han til å svare på alle mine spørsm -> DONE! Ringe han på morningen i dag og spurte om jeg kunne komme innom for en kjapp prat. Han satt faktisk og skrev epost til meg når jeg ringte (sa han), så det passet fint. Jeg kom innom og fikk han til å se på analyserotet og noen tabeller som jeg hadde sendt til han på forhånd. Så diskuterte vi litt fra og tilbake og plutselig så sier han.. "hmm, her er det noe som ikke helt stemmer.." De ja vu... jeg kjente at jeg fikk kaffen i halsen når jeg sa det. Så fikk han pcen min med spss og alle variablene og sjekket ting opp og ned og i alle mulige vinker (kodet om variabler osv) i ca 20 min, og til slutt viste det seg at det jeg hadde gjort var riktig, men at det var han som rotet... Faen heller, hvor mye rot er det han klarer å lage, særlig i mitt hode... Men nå vet jeg ihevtfall at ALLE tabellene min er riktige! Og at den feilen jeg fant var reel OG jeg vet hvordan jeg skal angripe den i analysen. OG det viste seg at jeg trenger ikke å gjøre om på nesten noen av tabellene min, men må selvfølgelig endre teksten... Phuuuu.. SÅ det var happy ending likevel *Og godt er det for hjernen min begynner å streike (tok feil bane opp til Blindern i dag! og akkurat nå fikk jeg plutselig neseblod.... Nice... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 27. april 2011 #627 Del Skrevet 27. april 2011 *Og godt er det for hjernen min begynner å streike (tok feil bane opp til Blindern i dag! og akkurat nå fikk jeg plutselig neseblod.... Nice... Skal bli godt å bli ferdig for flere, skjønner jeg... Så bra du fikk snakket med veilederen, og så bra at du ikke trenger å endre på så veldig mye! Jeg fikk en kjempefin tur ut i sola! Gikk meg god og svett, er en del bakker å bryne seg på her, så det gjorde godt for kroppen. Hater å jogge, men å gå i raskt tempo er supert En god dusj etterpå, og nå er jeg klar til å skrive en fengende og interessant innledning I teorien, i hvert fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. april 2011 Forfatter #628 Del Skrevet 27. april 2011 UUUUÆÆÆH, jeg har sendt siste utkast til veileder! MsLeela: åh, så UTROLIG bra å høre at du har funnet ut av alt! Husk at det her er noe du ev. kan trekke frem på muntlig da (det taler vel faktisk i din favør at du oppdaget feilen og veileder ikke gjorde det) Feil bane til Blindern, ja. Jeg har glemt å gå av flere ganger, jeg. *fortsetter å heie på alle sammen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 27. april 2011 #629 Del Skrevet 27. april 2011 Klokka er 13.50 og jeg har skrevet tre linjer på innledningen i dag... Går og graver meg ned snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 27. april 2011 #630 Del Skrevet 27. april 2011 Men nå ringte veilederen og sa at analysen min var bra! Ikke kjempebra, men bra! Og da er jeg fornøyd! Kanskje det blir gjort litt likevel i dag, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. april 2011 Forfatter #631 Del Skrevet 27. april 2011 Jeeeej! Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsLeela Skrevet 27. april 2011 #632 Del Skrevet 27. april 2011 Har vi bare samlet alle flinkisstudentene her?! Det ser jo ut som det går bra for alle og alle rekker å gjøre ting til sine frister! Det er nesten så vi skulle hatt en felles fest når alle er ferdige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsLeela Skrevet 27. april 2011 #633 Del Skrevet 27. april 2011 I dag sendte jeg ikke utkastet av mer eller mindre hele oppgaven min (med ikke fult så gjennomarbeidet analyse og selvfølgelig uten konklusjon) til veiledning. Får beskjed på fredag om han synes det er bra nok (med evt. noen moderasjoner) til at jeg kan levere den 16 mai. Har faktisk en aller siste frist 30 juni, men da må jeg melde meg opp igjen til eksamen 2 mai. SÅ på fredag vet jeg med sikkerhet om jeg blir ferdig 16 eller ikke... *håpe, håpe, håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. april 2011 Forfatter #634 Del Skrevet 27. april 2011 I dag sendte jeg ikke utkastet av mer eller mindre hele oppgaven min (med ikke fult så gjennomarbeidet analyse og selvfølgelig uten konklusjon) til veiledning. Erm? Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsLeela Skrevet 27. april 2011 #635 Del Skrevet 27. april 2011 Erm? Krysser fingrene for deg! Herregud, tror hjernen min har tatt ferie. Jeg HAT sendt inn et utkast ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. april 2011 Forfatter #636 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg HAT sendt inn et utkast ja... Gi deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsLeela Skrevet 27. april 2011 #637 Del Skrevet 27. april 2011 Gi deg! Ok, nå drar jeg hjem.... Prøver igjen i morgen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 27. april 2011 #638 Del Skrevet 27. april 2011 Dere er festlige 8 linjers produksjon i dag... Flinkisstudent? Veit ikke helt, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 27. april 2011 #639 Del Skrevet 27. april 2011 Usj, diskusjonskapittelet var visst aaaltfor langt og utbroderende, så jeg må kutte det ned til omtrent halvparten Jaja, det er bedre enn om situasjonen hadde vært motsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2011 #640 Del Skrevet 27. april 2011 Så flinke alle er! Seks sider har det blitt på meg i dag, skippertaksjenta sjøl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå