AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Hei! Jeg dater en kjempeflott mann, men vil legge noen kort på bordet. Jeg vet nemlig ikke om vi er eksklusive eller ei. Altså om vi dater andre eller ikke. Skal spørre rett frem neste gang jeg ser han, men vet ikke helt hvordan jeg skal legge frem spørsmålet? Noen som har forslag? Vil nemlig være eksklusiv, for er helt , jeg.
Gjest Airi Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Holder man på med sånt i Norge? Trodde bare man dreiv med sånt på amerikanske serier. Du kan jo si til ham at du ikke kan tenke deg å date noen andre, fordi du synes han er så bra, og se hvordan han responderer?
LissiN Skrevet 10. februar 2011 #3 Skrevet 10. februar 2011 Hmmm, er dere flinke å bruker prevansjon? Hvis ikke... kan du vinkle spørsmålet over på det... pga sykdom er det greit å vite om vedkommende holder på med andre samtidig! Var iallefall slik min nåværende spurte meg :D
MissStiles Skrevet 10. februar 2011 #4 Skrevet 10. februar 2011 Du kan jo evt si "hva kan jeg si til vennene mine om hvem du er?" Det gjorde ei venninne av meg når hun ble sammen med en fyr nå.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Spør om han dater andre. Ikke spør anklagende, men spør på en blid måte. "du, det er noe jeg har lurt på...". Det er helt greit å spørre om slike ting. Om han faktisk er keen, vil han uansett like å få det spørsmålet, og om han bare leker med deg vil han mislike spørsmålet - der har du svaret ditt.
Nuith Skrevet 11. februar 2011 #6 Skrevet 11. februar 2011 Jeg sa til min samboer, andre uka vi "holdt på", at jeg ikke ville høre om det hvis han rotet med noen andre. En uke eller så senere igjen fortalte jeg ham at jeg hadde ombestemt meg og ville vite det allikevel, og da svarte han at selvfølgelig gjorde han ikke det, vi var da sammen var vi ikke
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #7 Skrevet 11. februar 2011 Jeg ville ikke datet en mann jeg hadde fnugg av mistanke om holdt på med andre.
Timseh Skrevet 11. februar 2011 #8 Skrevet 11. februar 2011 Jeg ville ikke datet en mann jeg hadde fnugg av mistanke om holdt på med andre. Er det virkelig så ille å date flere på en gang?
Personlig12 Skrevet 11. februar 2011 #9 Skrevet 11. februar 2011 Hmmm, er dere flinke å bruker prevansjon? Hvis ikke... kan du vinkle spørsmålet over på det... pga sykdom er det greit å vite om vedkommende holder på med andre samtidig! Var iallefall slik min nåværende spurte meg :D ' Jøss, var det derfor jeg fikk det spørsmålet??? Jeg stusset litt over det ser du. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #10 Skrevet 11. februar 2011 Er det virkelig så ille å date flere på en gang? Jepp. Dater bare hvis jeg er forelsket, og hvis han dater flere ville det vært helt uaktuelt.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2011 #11 Skrevet 11. februar 2011 Hei! Jeg dater en kjempeflott mann, men vil legge noen kort på bordet. Jeg vet nemlig ikke om vi er eksklusive eller ei. Altså om vi dater andre eller ikke. Vet du ikke om du dater andre eller ikke? Kan du ikke sjekke avtaleboken din?
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 12. februar 2011 #12 Skrevet 12. februar 2011 Jeg sa til han jeg dater nå at jeg ikke har noen andre på gang enn han og at det bare var han jeg ville ha. Da sa han at han kunne ikke tenke seg noen andre enn meg og vi ble enige om å ikke surre med andre Så det er bare å ta det opp, så får du hvertfall et svar på hvor landet ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå