AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Hei! I dag var jeg å kjøpte Pureology Shampo, etter å ha lest så mye posistivt om dette merke her inne og om flere som tidligere har slitt med tørr hodebunn, som har blitt kvitt problemet når de har gått over til shampo uten sls. Jeg har prøvd alt som er av hodebunnshampoer, både apotek- og frisørmerker, og den som jeg blir minst tørr av, er Dead Sea Spa Magik Mineral Shampo, men jeg blir litt tørr av denne også, derfor vil jeg prøve noe annet.. Så når jeg leste dette med sls i går kveld, fant jeg ut at dette måtte jo testes ASAP! :-) Jeg så jo nå etter at jeg vasket håret med den nye shampoen at det var litt hvitt dryss i hodebunnen, ikke så veldig mye, men det regnet jeg med. Så spørsmålet mitt er, dere som har slitt med tørr hodebunn og gått over til disse shampoene utsen sls, husker dere ca hvor lang tid gikk det før hodebunnen stabiliserte seg?
Skylines Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Hei! For min del tok det ca et par hårvask syns jeg å huske, men det er mange år siden nå. Uansett vil du nesten garantert merke en forbedring får vi håpe.
einna Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Jeg har ikke tørr hodebunn, men svarer pga jeg bruker shampo uten sls (og silikon). Min erfaring er at jeg måtte bruke shampoen en del ganger før jeg merket noen forandring på håret, så det er muligens samme greia med hodebunnen. Edit: Med "en del ganger" mener jeg ca hårvask 3x i uken i ca 3-4 uker. Endret 9. februar 2011 av einna
Lykkelitenen Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 (endret) DSSM Har faktisk ikke sls den heller... Så det er ikke nødvendigvis sls som gjør at du blir tørr. Men jeg ville prøvd produktene i 2 uker og se om du merker noen forbedring Endret 9. februar 2011 av Lykkelitenen
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Takk for kjappe svar, folkens! :-) Ja, regnet med at jeg må bruke den i ca 3-4 uker, så får jeg bare håpe at jeg ser ser noe resultat da.. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå