finkel Skrevet 9. februar 2011 #1 Del Skrevet 9. februar 2011 Vi skal flytte i helga, og sambo må ha et speil i dusjen til å barbere skjegget... Her vi bor nå er det integrert i dusjkabinettet, men ikke dit vi kommer. Er det noen som vet hvor man kan kjøpe speil til å henge opp, med sugekopper som gjerne holder godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 9. februar 2011 Ingen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Best Skrevet 9. februar 2011 #3 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) http://www.ljungmann.no/speil/speil.html De to på høyre side har sugekopp... På sidene er det også oversikt over forhandlere, men det er kanskje enklest å prøve hos vvs-butikkene. Edit: Så først etterpå at de er forstørrende... men kanskje det er praktisk? Da ser du "skjegget" ditt du også Endret 9. februar 2011 av Best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnsdotter Skrevet 17. april 2012 #4 Del Skrevet 17. april 2012 Heia Eg veit ikkje om du har fått kjøpt deg speil enno, men har du ikkje det veit eg at Enklereliv har slikt (med 10x forstørring sjølv om dei ikkje skriv det). Ellers kan eg nevne at Adaptor med har; Speil med sugekopp 5x Speil med sugekopp 3x Håper du finn eller har funne det du er på jakt etter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuffen Skrevet 19. april 2012 #5 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg kjøpte mitt på Lucky Duck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 19. april 2012 Forfatter #6 Del Skrevet 19. april 2012 Har faktisk ikke fått tak i et speil enda! Vil nemlig ikke ha med forstørrelse. Lucky Duck finnes tydeligvis ikke i det området jeg bor i, dessverre. Men takk for svar, til tross for gammel tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 19. april 2012 #7 Del Skrevet 19. april 2012 Hvis dere ikke finner noe som helst annet, og tåler en småharry løsning, så kan kanskje et øvelseskjøringsspeil fra Biltema være en ide? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 19. april 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 19. april 2012 Hvis dere ikke finner noe som helst annet, og tåler en småharry løsning, så kan kanskje et øvelseskjøringsspeil fra Biltema være en ide? Hehe, dette stemmer jeg faktisk for! Nå skal han søren meg få speilet han har mast om... Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå