Gjest Ts Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Spesielt nå som jeg er i forhold, så er det ikke til å komme unna. Har aldri kjent noe særlig inne i skjeden under penetrering og vaginal orgasme er så fjernt som det kan få blitt, fatter ikke at det er mulig å få orgasme av berøring inni der når alt føles dødt?! Ble dumpet i fjor siden jeg ikke fikk vaginal orgasme, så jentene eksen min har vært med må jo tydeligvis ha fått det alle mann, eller faket det, men uansett, førte det til at jeg var seksuelt avholdende i lang tid siden jeg ikke følte jeg strakk til i senga, er jo vanskelig å leve seg inn i samleiet når man ikke kjenner _noe_ der nede, å ja, jeg blir kjempe kåt og våt, merkelig nok.. Nå er jeg som sagt i et forhold med en ny kjæreste, men plages så fryktelig av dette. Vi har sex hver dag, men kjenner jeg får mer og mer avsmak fra hele greia, blir rett og slett dritt _lei_, og det går utover forholdet, for blir følelseskald ovenfor han uten at jeg vil det selv. for en ting er om jeg kunne ligget stille og ikke lagd et knuft av en lyd engang (hvem stønner vel og er aktiv om de blir berørt på armen, for det er likestilt med skjeden min), men de gangene jeg har vært stille og rolig så har han blitt lei seg og tror ikke han strekker til, vil nødig bli dumpet nok en gang for dette her. Kjenner jeg blir så irritert og hater underlivet mitt, ikke bare er det følelsesløst, men det tåler ikke sæden hans så lukter vondt etter samleie også(men det er en annen historie). Har fått to orgasmer med han som jeg har fått om han har fingret meg i bortimot 40 min. Vært nære en gang da han sleiket meg her forleden, så den slags orgasme kan jeg ihvertfall oppnå, men her er problemet at han sier han blir sliten og lei etter å ha fingret meg i ca 3 min, så jeg tør ikke mase om det mer. Jeg derimot suger han hver eneste morgen siden vi ikke rekker samleie før jobb (ja, ekte Anna Anka stil det her, huff), så syns det er urettferdig, men han har argumentene på sin side, nemlig at eksen hans fikk vaginal orgasme lett som bare det, samt at hun var sykt aktiv og skrek høylytt. DET trengte jeg ikke høre. Likestilt som om en smellfeit person skal få vite at eksen til kjæresten var supermodell. Da tenker jeg at jeg hadde vært like aktiv og høylytt om jeg hadde kjent noe inni skjeden, men det gjør jeg jo ikke, så finner selvsagt ingen motivasjon til å gjøre det da heller, hvert stønn er jo fake, men er som sagt redd han blir lei seg for dette her, selv om jeg innerst inne ikke har lyst på kjæreste lenger, noen gang, pågrunna dette, hva er et forhold uten sex, eller ræva sex MAO. Hver dag ser jeg orgasme og sex-artikler og jeg får det helt i halsen, for føler at det er en verden jeg aldri vil oppleve som alle andre. Må jo være en grunn til at det er så mye snakk om denne hersens penetreringen? MØKK LEI!
Gjest MikeWaters Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Håper det hjalp å få det ut. Det er ditt liv og ditt ansvar å gjøre det beste ut av det, hvis noe ikke fungerer så vrir, vender, tweaker du på det til det sitter
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Jeg har aldri hatt vaginal orgasme, klitoris må også stimuleres for at jeg skal få orgasme. Men ingen har noen gang klaget over det? Jeg syns det er helt greit selv også, men jeg syns det er godt med penetrering allikevel. Men stimuli av klitoris må til her i gården Men har du prøvd analsex? Gud det er digg Som ett alternativ tenkte jeg, ettersom at du ikke "føler" så mye i skjeden? Dessuten synes jeg det er dårlig gjort av han å klage over at han blir sliten etter å ha fingret deg i 3 min.... Du skal jo også ha det godt, ikke bare han...
Gjest Katten. Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Uhm... Hva med å bare stimulere klitoris selv under sexen? 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Hva om han stimulerer deg med en dildo/vibrator på klitoris? Da kan han ikke klage på at han blir sliten, og du får kanskje orgasme kjappere også.
Dunkel Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Jeg sliter med det samme som deg. Jeg får bare ikke vaginal-orgasme. Det er forferdelig irriterendes, og det får meg bare til å føle avsmak på det å ha sex. Det er liksom ikke så gøy som det egentlig skal være. Typen min får veldig dårlig samvittighet siden det e kun han som kommer og ikke jeg. Jeg kjenner ikke at han er inni meg heller + at han er over gjennomsnittet. Får håpe det bedrer seg i fremtiden, selvom jeg neppe tror det. Men det var utrolig dårlig gjort av eksen å dumpe deg for noe sånt. Det er jo ikke din feil.
Havbris Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Uhm... Hva med å bare stimulere klitoris selv under sexen? Ja. Og TS - får du orgasme når du onanerer? I så fall vet du noe om hvordan kroppen din reagerer, hva som skal til for å bli kåt etc. Det er du selv som vet akkurat hvordan du skal stimulere f. eks klitoris - så gjør det samme når dere har sex sammen. Ikke ligg og vent på at han skal gi deg en vaginalorgasme, fiks opp selv og du skal se at dette går seg til. Og drit i skrytehistoriene hans.
runekki Skrevet 9. februar 2011 #8 Skrevet 9. februar 2011 (endret) . Endret 17. februar 2011 av runekki 1
Gjest Tsunade Skrevet 9. februar 2011 #9 Skrevet 9. februar 2011 Kjære, frustrerte TS! Vaginal orgasme er oppskrytt! Med det mener jeg at det egentlig er få som opplever v. orgasme. De aller, aller, aaalleeeer fleste kvinner trenger klitorisstimulering for å komme. Da jeg leste innlegget ditt, tenkte jeg at mye av vanskelighetene dine sitter i hodet: du har opplevd å bli kritisert og til og med dumpa p.g.a. dine kroppslige reaksjoner, det er klart at slikt setter spor. Så blir du gående og grue deg til neste gang, for du "vet hvordan det blir", da blir det ikke så stas, heller. Korriger meg hvis jeg tar helt feil! Jeg synes at elskerne dine har håndtert dette dårlig. Du suger typen din hver dag, og han klager etter TRE MINUTTERS fingring!? Klaging og kritisering er ikke akkurat trygghetsskapende eller opphissende! Ikke flere BJ's på han der før han har lært seg å yte noe selv også!
Gjest ts Skrevet 10. februar 2011 #10 Skrevet 10. februar 2011 Jeg har aldri hatt vaginal orgasme, klitoris må også stimuleres for at jeg skal få orgasme. Men ingen har noen gang klaget over det? Jeg syns det er helt greit selv også, men jeg syns det er godt med penetrering allikevel. Men stimuli av klitoris må til her i gården Men har du prøvd analsex? Gud det er digg Som ett alternativ tenkte jeg, ettersom at du ikke "føler" så mye i skjeden? Dessuten synes jeg det er dårlig gjort av han å klage over at han blir sliten etter å ha fingret deg i 3 min.... Du skal jo også ha det godt, ikke bare han... Har forsøkt en gang tidligere, men han var mindre enn min nåværende kjæreste, så må samle opp litt mot :)Skal nok prøves! Ang. det å fingre selv mens han ser på syns jeg er veldig pinlig:S Så får ikke noe ut av det for slapper ikke av da, det er på en måte noe eget ved onani for meg, den "ekte" verden av sex rett og slett, fordi jeg er helt avslappet og ikke stresser med å komme. Har også vært inne på tanken med vibrator på klitoris, men tror han ville tatt det dårlig opp ettersom han ble lettet da jeg sa jeg hadde sluttet med vibratoren min etter jeg møtte han. Dunkel: Føler med deg og forstår denne avsmaken svært godt, jeg venter også i mitt stille sinn at det en gang skal "skje" noe der nede, men tror neppe det. Havbris: Jeg får orgasme gjennom stimulering av klitoris, men syns som sagt det er veldig pinlig å gjøre dette foran han, men skal forsøke å tvinge meg litt framover å se om jeg vender meg litt mer til det. Er jo en fin tanke at man kan kunne føle litt iallefall Runekki: Video skal sjekkes ut Tsunade: Du tar meg på kornet der. Det var også måten han dumpet meg på som var så ekkel, ettersom beskjeden ble gitt i praksis.. Hata meg selv etterpå å følte meg unormal, så det er klart det følger med. Eneste jeg tenker mens jeg blir fingret er at jeg må forte meg å komme så jeg ikke blir oppfattet slik på nytt, og at jeg må stønne siden gutter har klaget over at jeg ikke har gjort det, så rekker jeg ikke slappe av før det er over på penetrering, som jeg gjerne kunne vært foruten. (Gode nyheter til de som sliter med selvbildet grunnet liten penis da, hadde ikke gjort meg noe som helst så lenge vedkommende er forståelsesfull og glad i sexen rundt samleiet, helt ærlig). Ja, det er litt leit, men han tenker vel at det tar så lang tid så det nesten ikke er vits, tror innerst inne at han blir usikker på seg selv siden jeg ikke er som eksen hans (som han er vant med) så han unngår det heller. Kan jo forstå det også, huff kjenner jeg får dårlig samvittighet for innlegget, hovedpoenget var dette med at jeg er følelsesløs inne i skjeden. Er det vanlig for menn å fingre jenta noen min før samleiet forresten? altså at man ikke gjør det til hun kommer, men bare for å sette ting i gang? Blir ikke slikket mer enn en 3 min lenger heller, redd for at jeg smaker vondt:/ Han har jo uttalt tidligere at han liker å gå ned på jenter. Takk uansett for forståelse!! Takker så mye for svar alle sammen.
Gjest Katten. Skrevet 10. februar 2011 #11 Skrevet 10. februar 2011 Det er ekstremt få menn som ikke blir tent av at du tar på deg selv foran dem - og de har gjerne massive issues andre steder. Stimuler klitoris under sex, jeg kan garantere deg at han finner det mer tennende at du kommer, enn at han har "feilet" som mann.
muesli Skrevet 10. februar 2011 #12 Skrevet 10. februar 2011 Knip knip knip! Det hjalp for meg på kor mykje eg kjente ved vanleg penetrasjon. Får fortsatt ikkje vaginalorgasmer, men det kjennes mykje bedre ut Dette med at han var letta over at du hadde slutta med vibrator: Gi han litt lesestoff om kvinners orgasmer, så skjønner han (forhåpentligvis) at mange kvinner trenger klitorisstimuli og vibrator er eit veldig godt alternativ til fingeren. Og at det ikkje har noko med hans prestasjoner å gjere. Du trenger bare det lille ekstra. For han vil vell at du skal nyte sex lika mykje som han? Ellers så støtter eg Wi-vibe forslaget =) 1
Gjest Per Børson Skrevet 10. februar 2011 #13 Skrevet 10. februar 2011 Mann her. Fruen min får heller ikke vaginal orgasme. Hun har vært klar og tydelig på det hele veien så dette stresser jeg ikke med. Mao. hun får bare orgasme dersom jeg sleiker henne Det er helt ok for meg. Dersom du våger å onanere deg selv til orgasme når dere har sex så hadde hvertfall jeg blitt veldig opphisset Jeg tror stikkordet er kommunikasjon i forholdet. Snakk med typen din om hvordan du føler det. For de tankene du går med nå er bare destruktive! Dersom typen din går i fra deg pga. at han føler du er dårlig i sengen, så har han et problem. Ikke du! Men du må jo også være åpen for nye ting Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #14 Skrevet 10. februar 2011 Hver dag ser jeg orgasme og sex-artikler og jeg får det helt i halsen, for føler at det er en verden jeg aldri vil oppleve som alle andre. Må jo være en grunn til at det er så mye snakk om denne hersens penetreringen? MØKK LEI! Har aldri vært sammen med en dame som får vaginal orgasme, selv om jeg har en stor og tykk penis ;-/. Jeg tenker de fleste damer ikke får det. Derfor har jeg vent meg til en rekke teknikker som funker glimrende for å kombinere klitorisstimulering med vaginalt samleie. Her er min favoritt, som får partneren min til å komme 4-8 ganger i kjede, bankers ;-) : Bruk sexstillingen "reverse cowgirl" som startpunkt. Dvs at du sitter på ham med ryggen mot ham. Len deg så bakover til du ligger på ham, bruk gjerne en ekstra pute å hvile hodet på. Nå vil du kjenne at du liksom kan "skyte fram" underlivet. Hvis han da er inni deg mens han fingrer klitorisområdet med flat hånd (tre fingre langs "hele" området), tror jeg du vil glatt kunne få gode orgasmer. Når det går for deg kan du f.eks sette deg opp og ri ham for å forlenge følelsen. Det finnes mange andre teknikker også, til og med mens dere gjør misjonær, doggy etc... Men, altså, jeg har ALDRI hatt en dame som får vaginal orgasme. Det må vibrator, hender, tunge til ;-). Går helt fint å kombinere med samleie. Mann i 40-åra 1
Stefan Skrevet 10. februar 2011 #15 Skrevet 10. februar 2011 Det er synd at man legger så mye i orgasme at man får fullstendig avsmak fra sex. Det er altfor mye trykk på alle parter når det gjelder sex for tiden. Man blir overfalt i omtrent alle magasiner og programmer. Man må virkelig ta seg selv i skinnet og innse at det meste av dette faktisk er fantasier. Det er ikke det virkelige liv. Ikke alle kvinner som kommer spruter som en fontene når de kommer, og ikke alle menn kommer på bestilling heller. Det er de færreste kvinner som kommer vaginalt, og de aller fleste hjelper til for å kunne komme under akten. Snakk med ham om det, men ta det opp i pene ordlag. Og prøv å gjøre det litt mer lystbetont. Lek litt mer og ikke ta det så seriøst. Ellers er det kanskje en god idè å tenke på å kontakte en sexolog eller lignende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå