micci Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Hvordan har dere tenkt det når det gjelder barna på selve bryllupsdagen? Skal barna være med i selskapet, eller deler av det? Jeg har en på 5 og 3 og tenker at det fort kan bli litt kjedelig for barna (spesielt minsten)å være med i selskapet, men samtidig tror jeg datteren min på 5 ville synes det hadde vært litt spennende
FruN Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Vi skal ha våre nevøer på (da) 5 og 7 år med på middag, så regner jeg med de er vel forsynt med å sitte "stille". Har snakket med søstra mi om det, og ho tenker på å legge de etter middag. Da trenger ikke leggetida dems bli tulla for mye rundt heller.
Soon Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Vår sønn på da 2 år, skal være med i selskapet. Har ikke så mange muligheter, for alle vi kjenner ( og som han står nær) er gjerster, så vi hadde ikke hatt noen til å passe. Vi har festen hjemme hos oss selv (hagebryllup), så han kan legge seg som normalt
monica86 Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 vi skal ha våres datter på 4 med oss under middagen, regner med den er ferdig ca kl 20.00, da blir hun hentet av barnevakten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå