Gå til innhold

Jeg skal på Sensation white

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vennegjengen min klarte å overtale meg til å bli med å Sensation i Oslo nå til våren. Man må vist gå med hvite klær ellers kommer man ikke inn. Men jeg aner ikke hva jeg skal gå med. Jeg vet det sikkert kommer til å bli varmt med så mange folk, så vil ikke kle meg for mye heller.Noen bekjente hadde vært på Sensation white i fjor da. Jeg så noen bilder og de hadde på seg korte shortser og en minitopp som viste hele magen. Pluss nettingstrømper. Sånn vil jeg ikke gå :gjeiper: Synes det blir litt for tynnkledd og vulgært.

Er det noen som har vært på det før? Hva gikk dere med? Kan noen hjelpe meg litt :)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer å dra på Sensation selv, og funderer også på hva jeg skal ha på meg. :P

Av erfaring vet jeg det blir både varmt og tungt/slitsom for beina på slike eventer, så jeg skal i alle fall bruke flate (hvite) sko! Så tipper jeg det blir hvite jeans eller en hvit shorts med en hvit singlet til.

Skrevet

Jeg skal også på Sensation i April. Jeg har bestemt meg for å ha på meg en vanlig hvit shorts og en hvit topp. Har noen hvite puma joggesko jeg går med. Driter i om de ikke er så forbanna pene men på slike eventer burde man gå med gode sko pga man kan fort på vondt i beina.

Jeg har flere venner som har vært på det og ja det blir varmt. Du kan kanskje ha på deg en hvit luftig kjole f.eks? Jeg tror ikke det skal være så vanskelig å få tak i.

Skrevet

Jeg hadde på meg hvit kjole. Jeg hadde også en ullstrømpebukse, men den måtte jeg rett og slett ta av meg. Det blir helt sykt varmt der. Var litt vanskelig å kle seg riktig, siden det også var helt sykt kaldt ute når jeg var på Sensation.

Flate sko anbefales så absolutt! Du kommer til å danse i 7-8 timer i strekk, så høye hæler kan fort bli veeldig smertefullt!

Skrevet

Takk for svar :)

Men MÅ man gå med hvite sko å? En bekjent av meg var på det i Amsterdam tror jeg og hun hadde på seg rosa joggesko men kanskje ikke det er lov her? Jeg aner ikke. Må man ha hvit veske å? Vil gjerne ha med meg veske til å ha mobilen og kanskje en vann flaske oppiosv. For jeg vet det kan bli veldig varmt.

Skrevet

Takk for svar :)

Men MÅ man gå med hvite sko å? En bekjent av meg var på det i Amsterdam tror jeg og hun hadde på seg rosa joggesko men kanskje ikke det er lov her? Jeg aner ikke. Må man ha hvit veske å? Vil gjerne ha med meg veske til å ha mobilen og kanskje en vann flaske oppiosv. For jeg vet det kan bli veldig varmt.

Du får ikke ha med vannflaske inn. Det fikk vi i det minste ikke i Danmark.

Angående sko/klesplagg som ikke er hvite kommer det litt an på. En jeg kjenner måtte kaste skjerfet sitt fordi det ikke var hvitt, men allikevel så jeg en del mennesker som hadde klær som ikke var helt hvite. Det kommer nok an på vakten som slipper deg inn.

Skrevet

Du får ikke ha med vannflaske inn. Det fikk vi i det minste ikke i Danmark.

Angående sko/klesplagg som ikke er hvite kommer det litt an på. En jeg kjenner måtte kaste skjerfet sitt fordi det ikke var hvitt, men allikevel så jeg en del mennesker som hadde klær som ikke var helt hvite. Det kommer nok an på vakten som slipper deg inn.

Ikke? Blir det servert drikke der eller? Jeg aner ikke så mye. Har aldri vært på noe sånt før. Da tror jeg at jeg kjører på med hvite sko. Hadde vært litt dumt hvis jeg måtte kaste skoene pga de ikke var hvite!

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Jeg var på Sensation i 08 og jeg hadde på meg en hvit kjole. Det kan man få kjøpt hvor som helst. En god idee å gå med gode flate sko. Du skal tross alt stå en god stund. En venninne av meg gikk på hæler (ikke sånn kjempe høye hæler men sko med litt hæl på) og hun måtte ta av seg skoa til slutt pga hun fikk så vondt i beina. Jeg hadde kun på meg hvitt. Altså hvite klær og sko, så jeg aner ikke om man MÅ gå med hvite sko å. Men klærne skal være hvite. Hvis du ikke vil gå med kjole kan du gå med et hvit skjørt eller en shorts med en vanlig singlet til :)

Skrevet

Du får kjøpt alkohol, og helt sikkert vann, i barene. Hvis det norske opplegget er likt som i Danmark da :)

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Du får kjøpt alkohol, og helt sikkert vann, i barene. Hvis det norske opplegget er likt som i Danmark da :)

Hadde jo vært rart hvis de ikke serverte noe å drikke. Da hadde vel folk tørket ut :gjeiper: Siden det blir så varmt.

Skrevet

Hadde jo vært rart hvis de ikke serverte noe å drikke. Da hadde vel folk tørket ut :gjeiper: Siden det blir så varmt.

Sant nok ;)

Skrevet

Jeg bestilte også tur til Oslo @ Sensation White. Var faktisk ikke klar over at det var påbudt å gå med BARE hvite klær. Men det er vel ikke verre enn å ta turen innom Cubus å kjøpe noe hvitt billig dritt å blekke på meg.

SÅ OM DU SER EN HANDSOME DUDE DRESSED IN WHITE: THATS ME ;)

Hahaha

Skrevet

Hvis det samme skjer i Oslo som skjedde i København, så begynner alle butikkene med en masse hvitt utvalg i perioden før Sensation ;) Skal på Sensation i Oslo selv, og var på Sensation i København i novenber, og alle butikkene i den ene enden av Strøget hadde utelukkende hvite klær i utstillingsvinduene, så å finne noe tror jeg ikke blir et problem.

• 4 uker senere...
Gjest Raindrops
Skrevet

Bumper denne litt jeg.

Jeg har funnet ut hva jeg skal ha på meg. Men jeg lurer på om det er hensiktsmessig å ta med jakke? Det en tynn hvit jakke, magekort og med lange ermer. Jeg tror neppe den blir alt for varm der inne, samtidig som den kanskje kan varme meg litt før og etter konserten.

Den kostet meg bare 70,- så det er ikke noen krise hvis jeg kaster den underveis i konserten. Men det er jo dumt å ta den med hvis det absolutt ikke er noe vits.

haha, jeg babler. Synspunkter? :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste om eventen, og det vil bli delt ut drikkeflasker inne, men det er ikke lov å ta med inn. Vann blir delt ut gratis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...