AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Er det noen som har erfaring med denne serien? Tror jeg skal prøve meg på frisørshampoo denne gangen, men det er jo en vill jungel der ute! Jeg vil si at håret mitt egentlig er ganske normalt (ikke spesielt tørt eller slitt), og med krøller som ikke vil oppføre seg. Har funnet en butikke i nærheten (ikke Norge) som selger allverdens frisørshampoer og sånt, som blandt annet har denne serien til 125 for 300 ml shampo og/eller 250 ml balsam, og det er vel en ganske ok pris? Ikke sant?
MsPaddington Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Det er god pris ja! Jeg har prøvd Fresh curls og likte serien siden jeg har krøller, men samtidig et hår som ikke kan bruke for "tunge" produkter ettersom det da blir flatt. Ergo: hvis du har veldig ustyrlige krøller tror jeg ikke denne serien gir deg nok kontroll. Hvis du gjerne vil bruke Redken ville jeg heller gått for All Soft! Den serien vil nok være god for håret ditt. Og den gjør det helt utrolig deilig mykt! Nesten så det irriterer meg litt at det gjør håret mitt flatt, for ellers elsker jeg hvor mykt håret blir og hvor godt det lukter etterpå!
Britt Banditt Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 http://www.feelunique.com/p/Redken-Fresh-Curls-Shampoo-300ml billigere her Gratis frakt er det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå