Gjest forvirret jente Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 hei, jeg er en jente på 19. for omtrent 3-4 uker siden begynte jeg å få blødninger da jeg å typen hadde samleie, gikk til helsesøster og hun testet meg for klamydia, noe vi er 90 % sikker på at det ikke er. i helgen begynte jeg med mye smerter i nedre del av magen og det har gått litt frem og tilbake, og har og nå gått med blødninger siden lørdag.. men nå er det gått over i noe som kan minne om brunt slim.. jeg tok en graviditetstest i går, og den var negativ, men har nå begynt å tenke på om det kan være SA.. noen som kan hjelpe på å svare.. går i tillegg på p-pillen cerazette og fått voksne bryster.
momo Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Det har nok ikke vært en SA, for etter en Sa så tester man posetivt i noen uker etterpå. Håper du finner ut av hva det er.
Antlers Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Det er vanlig med spotblødninger og uregelmessige blødninger når man går på cerazette, hadde det selv i starten. Nå har jeg heldigvis mistet mensen helt, men det er mange som fortsetter med småblødninger nå og da. Det høres ut som om det er pga. pillene, men du bør uansett oppsøke lege
Gjest forvirret jente Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Det er vanlig med spotblødninger og uregelmessige blødninger når man går på cerazette, hadde det selv i starten. Nå har jeg heldigvis mistet mensen helt, men det er mange som fortsetter med småblødninger nå og da. Det høres ut som om det er pga. pillene, men du bør uansett oppsøke lege jeg vet det er normalt å ha det, men har gått på det tidligere, men det er 2 år siden.. og det var det at det begynte med at det bare var vær gang eg og typen hadde samleie "/
Rockymor Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Jeg hadde tidligere en såkalt supersensitiv livmortapp og hver gang jeg hadde sex, så spottet/småblødde jeg i flere dager.(Penis traff tappen...) Da vi hadde ett aktivt sexliv fordet om, så endte det opp med at jeg blødde i 3 av de 4 ukene min syklus varte... Gikk så til en spesialistGYN som frøys livmortappen og gjorde den mindre sensitiv. Dette hjalp i flere å for min del, før spottingen returnerte... Så mitt råd er; er du usikker på årsaken- la deg bli grundig undersøkt!
Gjest forvirret jente Skrevet 15. februar 2011 #6 Skrevet 15. februar 2011 Jeg hadde tidligere en såkalt supersensitiv livmortapp og hver gang jeg hadde sex, så spottet/småblødde jeg i flere dager.(Penis traff tappen...) Da vi hadde ett aktivt sexliv fordet om, så endte det opp med at jeg blødde i 3 av de 4 ukene min syklus varte... Gikk så til en spesialistGYN som frøys livmortappen og gjorde den mindre sensitiv. Dette hjalp i flere å for min del, før spottingen returnerte... Så mitt råd er; er du usikker på årsaken- la deg bli grundig undersøkt! tusen takk for gode svar =) gjort meg litt roligere nå og ikke fult så forvirret =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå