Gjest Purple Haze Skrevet 9. februar 2011 #21 Del Skrevet 9. februar 2011 Mitt navn betyr perle. Tror neppe jeg kan beskrives som en perle da, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. februar 2011 #22 Del Skrevet 9. februar 2011 Arbeid. Veit ikkje om det passar, eg er i grunnen ganske lat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 9. februar 2011 #23 Del Skrevet 9. februar 2011 Arbeid. Veit ikkje om det passar, eg er i grunnen ganske lat Arbeid her og gitt Mellomnavnet mitt betyr Velsignet. Jeg vil ikke akkurat si at jeg er velsignet, men jeg er en AP-jente, så fornavnet kan jo linkes opp til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 9. februar 2011 #24 Del Skrevet 9. februar 2011 Navnet mitt betyr strid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 9. februar 2011 #25 Del Skrevet 9. februar 2011 Navnet mitt betyr "edel" og "lys". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 9. februar 2011 #26 Del Skrevet 9. februar 2011 Navnet mitt betyr blind. Nyyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 9. februar 2011 #27 Del Skrevet 9. februar 2011 Torden. Kan nok stemme at jeg tordner litt til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 9. februar 2011 #28 Del Skrevet 9. februar 2011 Navnet mitt har sin opprinnelse i det greske ordet theos, som betyr gud. Passer egentlig ganske ræva ettersom jeg er ateist da, hehe. Og ja, det fikk gjennomgå kraftig i "Mindre pene navn"-tråden her, haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 9. februar 2011 #29 Del Skrevet 9. februar 2011 Navnet mitt har sin opprinnelse i det greske ordet theos, som betyr gud. Passer egentlig ganske ræva ettersom jeg er ateist da, hehe. Og ja, det fikk gjennomgå kraftig i "Mindre pene navn"-tråden her, haha Thea? Jeg synes det er pent, bare litt oppbrukt for tiden. Mitt navn var forøvrig også nevnt i den tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #30 Del Skrevet 9. februar 2011 Mitt navn betyr perle. Tror neppe jeg kan beskrives som en perle da, men... Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustyvel Skrevet 9. februar 2011 #31 Del Skrevet 9. februar 2011 Mitt navn betyr perle. Tror neppe jeg kan beskrives som en perle da, men... Mitt navn betyr også perle. Jeg er mer en diamant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 9. februar 2011 #32 Del Skrevet 9. februar 2011 Navnet mitt betyr "Den kristne". Ganske ironisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinklightning Skrevet 9. februar 2011 #33 Del Skrevet 9. februar 2011 Mitt betyr stahet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 9. februar 2011 #34 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg har to navn, men er litt hipp som happ om jeg bruker begge to. Navnet jeg alltid bruker; hebr 'beauty' or ‘steadfast, stout’ 'truthful’ or ’wished for’ Og navnet jeg noen ganger bruker i tillegg; from hebr channah ’grace’ Stemmer greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 9. februar 2011 #35 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) keiserinne og krigsgudinne om det passer personligheten min? Krig ja når jeg blir sinna,men ellers ikke Endret 9. februar 2011 av Kårky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 9. februar 2011 #36 Del Skrevet 9. februar 2011 Vakker/fred. joda, fredfull kan jeg da alltids finne på å være. sambo sier jeg er vakker også, og man skal vel stole på sin kjære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sue84 Skrevet 9. februar 2011 #37 Del Skrevet 9. februar 2011 Sunniva er et norrønsk navn og stammer opprinnelig fra det gammelengelske (angelsaksiske) Sunngifu, som er satt sammen av ordene Sunn som kommer av sunni og betyr sol, og giefu som betyr gave. Betydningen av ordet Sunniva blir dermed solgave. Jeg vil jo ikke sitte her og påstå at jeg er en gave da men sol.. kansje litt mer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adera Skrevet 10. februar 2011 #38 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) X as a girl's name is a variant of X (Latin, Irish, Gaelic), X (Latin) and X (Greek), and the meaning of X is "beloved; friend; maiden". Eg har tatt vekk de aktuelle navnene siden eg ikkje vil dele navnet mitt med noen her. Endret 10. februar 2011 av Adera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Instamatic Skrevet 10. februar 2011 #39 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Mitt betyr folkeseier:D edit: Jeg har jo to navn! Hjernen er så full av snørr at jeg glemmer mitt eget navn, lol:D Det første betyr "av edleste slag" Endret 10. februar 2011 av Instamatic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2011 #40 Del Skrevet 10. februar 2011 Mitt navn har opprinnelse i et annet navn som betyr kristen. Ikke akkurat passende siden jeg er ateist. Men jeg er veldig glad i navnet mitt allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå