Lutto Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Er det noe der ute som skal gifte seg i den fantastisk brudekjolen fra Enzoani som heter Davenport? Eller som kanskje kjenner noen som skal gifte seg i den kjolen. Dette er bare min drømmekjole og jeg håper inderlig at det er noen der ute som ønsker å selge den til meg etter sitt bryllup. Jeg skal gifte meg i oktober 2011. Størrelse 38/40.
Siporeks Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Hei! Jeg har også planer om å kjøpe en kjole fra blue by enzoani. Jeg har funnet en side (som er verifisert på designerens side selv) http://www.weddingshoppeinc.com/ De sender til Norge. Bare klikk på "contact for price", så sender de det til mailen din med en gang. Kjempeflott service her! Den kjolen jeg skal ha hadde de til 1000$. Her hjemme koster den omtrent det dobbelte..
Thinkerbelle Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Hmmm, kjedelig at jeg fant ut dette først etter at jeg hadde kjøpt min egen blue by enzoani:)
Lutto Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2011 Tusen takk for link, dette må jeg sjekke ut. Hvordan gjør du det med mons og toll? Kan jeg spørre hvilke kjoler fra blue by enzoani dete skal ha.
Thinkerbelle Skrevet 10. februar 2011 #5 Skrevet 10. februar 2011 Dabra:) var forøvrig 100 ganger finere i virkeligheten enn på bildet, syns ikke den er spesielt fin på bildet...
Lutto Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2011 Dabra:) var forøvrig 100 ganger finere i virkeligheten enn på bildet, syns ikke den er spesielt fin på bildet... Den var nå vakker den! Når skal ditt bryllup stå? Vi skal ha høstbryllup i Bergen 01.10.11.
Thinkerbelle Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 Vi gifter oss 25.juni 2011 i Stockholm:) er veldig fornøyd med kjolevalget og gleder meg til jeg endelig får kjolen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå