AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg trener, sover nok, spiser sunt og jevnt. Jeg har det bra, er frisk, har venner osv osv, likevel sliter jeg med lesing. Jeg er student og burde lese mye (da jeg har enorme mengder pensum), men etter to minutter inn i boka så holder jeg på å sovne. Flere venner bruker energitilskudd en gang i blant, jeg har lyst til å se om det hjelper! Vær så snill å ikke kom med kommentarer om at dette er unødvendig, at jeg bør skjerpe meg, kan bli avhengig osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #2 Del Skrevet 9. februar 2011 bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiMax Skrevet 9. februar 2011 #3 Del Skrevet 9. februar 2011 hva slgas energi tilskudd tenker du på? Ser ikke noe spm her, vil du bare vite hva folk tenker om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #4 Del Skrevet 9. februar 2011 TS Noe som gir meg energi! Noe som gjør at jeg ikke sovner! Bare kom med forslag på hva som kan prøves:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #5 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg har prøvd selv, kjenner mange som har prøvd, og ingen har fått noe særlig utbytte av slike tilskudd - ikke mer enn man får av en kopp med kaffe liksom. Jeg vet det ikke er svaret du vil ha, men jeg tror ikke dette er noe som kan løse problemet ditt. Har konsentrasjonsvansker selv, og vet av erfaring at ting som faktisk hjelper er reseptbelagte (noe som er logisk når man tenker over det). Er du motivert for studiet ditt? Har d slitt med dette før (på skolen og slikt). Har du fått sjekket deg for jernmangel? Og har du vært hos legen med akkurat dette problemet, eller bare for andre ting? Det finnes flere psykiske og psykiske sykdommer som kan gi slike symptomer som du beskriver - kanskje et legebesøk kan hjelpe deg med å finne ut av det, eventuelt at du kan få resept på noe som vil hjelpe deg? Og hvis studiestedet ditt har sosianomtjeneste, psykologer (det er ikke bare for de som er suicidale eller gale) eller noe lignende kan du jo vurdere å ta et besøk dit for å lære endel triks når det gjelder studievaner, konsentrasjon, å bli bevisst på seg selv og ens egne vaner og slikt. Har gjort det selv, og det hjalp meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå