Hoppetaujenta Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Jeg ønsker meg et megastort Ellos-varehus i Norge! Kjenner at jeg er ganske sugen på å kunne se klærne/prøve dem, og saumfare tingene til hus og heim før jeg evt. kjøper dem. Hadde vel blitt noe ala Ullared det, men i snillere reiseavstand. Forstår at det finnes en butikk i Sverige,- er det noen som har handlet der? Noen som har tenkt samme tanken her inne? 1
Votten Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Det hørtes veldig smart ut! Slenger meg med på den ideen De har jo så mye fint, men er enig i at det kan være lurt å prøve før man kjøper.. Hvertfall sko.. Det er jeg dårlig på å handle på nett..
Brukernavn Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Ellos har ikke butikk i Sverige lenger engang, så tipper at veien for å få dem til Norge er ganske lang....
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2011 Uffda, er butikken borte? Jaja, så da blir det vel postordre i fremtiden også da...
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 Fordi hele poenget med Ellos er katalogen?
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2011 Jo, det er vel så. IKEA er jo også en kataloghandle-mulighet, men det er ingenting som er så ok som å se og kjenne, før en kjøper.
sophiaM Skrevet 27. februar 2011 #8 Skrevet 27. februar 2011 Nei, ikke ellos... Hva med La Redoute? Mye finere klær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå