Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Ok, her er greia. Nå er det 3 dager siden IKM, og jeg har fremdeles ikke et eneste tegn til pms, har bare kjempevondt i brystvortene. Nå sitter jeg her lys våken fordi jeg er så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.

Jeg er for tiden 100% blakk, og sambo skal bruke siste rest av hans penger i dag på noe han har ønsket seg en hel evighet. Jeg får ikke lønning før på fredag. I morgen (torsdag) skal jeg avgårde å gi blod, men det er kanskje ikke så lurt om jeg evt er gravid?

MÅ jeg ta en test, eller tror dere det går bra å satse på at det bare er TR som er sen? (jeg tok noen hormonpiller forrige syklus som kan ha forsinket?)

Jeg lurte på hvor lang tid det tar før man får tester fra billigtester? Og hva er evt adr dit? Er de testene til å stole på?

Vil nødig gi bort blodet mitt om jeg har en liten navleboer som trenger det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker å få billigtestene 2 dager etter jeg har bestilt dem, og de er absolutt til å stole på :)

Dette med å gi blod vet jeg ikke noe om, så kan desverre ikke hjelpe de med det.

Skrevet

Hei,

jeg har bestilt fra www.lavpris-tester.com... det sendes riktignok fra sverige, men er kjempe billig og gratis frakt.

Men det er nok sikkert det samme som billigtester. Det LØNNER seg!

Der får du liksom 10 eller 15 tester for samme pris som EN på apoteket i Norge:):)

Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...