AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #1 Skrevet 9. februar 2011 Begynte på den for 4 dager siden. ble kjøpt i sverige.. Noen som har prøvt samme type? De sa på butikken der at det er vanlig at man kan bli seendes litt gulere ut i begynnelsen, men at dette stagnerer. så det er jeg klar over.. Jeg er ganske mørk i huden fra før.. men vil bli syykt brun
Vermilion Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Kvinne! Hold deg unna barbiedopet! Kjenner til en som var litt for glad i det og hun fikk en merkelig farge for å ikke snakke om disse pigmentflekkene. Stek deg heller på sengen eller vent til sola kjem
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 hehe.. jeg kommer IKKE til og ta mer enn en tabelett daglig. så kommer ikke til og ta for mye av det. jeg har ALDRI vert plaget med noe med huden grunnet soling og slikt.. er som sagt ganske mørk i huden og blir ikke solbrent engang
pandabear Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Venninnen min ble oransje av betakaroten..Ikke pent, men det var ikke den du refererer til her.. Endret 9. februar 2011 av pandabear
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Ja vet det er mange som blir orange av det. de fleste forsvinner det med etter en liten tid. og tror vell de fleste reagerer forskjellig av det men er heldigvis bare naturprodukter og masse vitaminer i den så det er vertfall ikke farlig
CafeLatte Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Kvinne! Hold deg unna barbiedopet! Kjenner til en som var litt for glad i det og hun fikk en merkelig farge for å ikke snakke om disse pigmentflekkene. Stek deg heller på sengen eller vent til sola kjem Barbiedopet er ikke BETAKAROTEN.
MsPaddington Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Min erfaring er at du blir gul, men ikke brun. Klart at det er fristende å prøve, alle har jo lyst til å få en fin farge, men de fleste slutter med det etter en stund fordi de ikke opplever at de blir brunere. Uansett, etter min mening, er det ikke noe som heter jo brunere jo bedre. Spesielt på denne tiden av året. En frisk brunfarge synes jeg virkelig er fint, misforstå meg rett, men det er absolutt ikke fint hvis man blir for brun. Det synes jeg faktisk er direkte STYGT! Alle ansiktstrekk forsvinner i brunfargen hvis det blir for mye. Nei æsj, da er det bedre å være kritthvit, det kan jo faktisk se fint ut på mange. Selv går jeg for en mellomting ved å jevnlig smøre meg med selvbruningskrem Mindre skadelig enn solarium er det også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå