AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #21 Skrevet 16. februar 2011 Vi giftet oss rundt juletider, og brukte julepynt til kaketopper! En liten glassengel (meg) og et lite stearinlys som var formet som en snømann, begge var like høye, og det passet perfekt til vårt litt hjemmesnekrede bryllup. 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #22 Skrevet 16. februar 2011 Vi hadde to bamser kledd i bryllupsantrekk. De var kjempesøte, og var representative for oss Klarte ikke å finne noe bilde på nettet. Husker ikke hvor vi kjøpte dem engang.
Kirby Skrevet 22. februar 2011 #23 Skrevet 22. februar 2011 Vi hadde denne, den er 20 cm høy og på kjolen står det: "Now join your hands, and with your hands your hearts - Shakespeare", som passet bra ettersom jeg liker ham veldig godt. Jeg elsker den, nå står den i vitrineskapet til pynt
charley Skrevet 22. februar 2011 #24 Skrevet 22. februar 2011 Vi hadde denne, den er 20 cm høy og på kjolen står det: "Now join your hands, and with your hands your hearts - Shakespeare", som passet bra ettersom jeg liker ham veldig godt. Jeg elsker den, nå står den i vitrineskapet til pynt Den var nydelig!!!Hvor har du kjøpt den?
Kirby Skrevet 22. februar 2011 #25 Skrevet 22. februar 2011 Kjøpt på ebay Søk på "Gina Freehill cake topper".
Lulilelu Skrevet 25. februar 2011 #26 Skrevet 25. februar 2011 Vi hadde denne, den er 20 cm høy og på kjolen står det: "Now join your hands, and with your hands your hearts - Shakespeare", som passet bra ettersom jeg liker ham veldig godt. Jeg elsker den, nå står den i vitrineskapet til pynt Den skal vi ha. Jeg viste den til min kjære nå nettopp og han bare lyste opp og sa "JA, den skal vi ha" Den er ikke på ebay nå men kan kjøpes på hjemmesiden hennes.
Kirby Skrevet 25. februar 2011 #27 Skrevet 25. februar 2011 Det som er så fint med den er at man slipper hele denne likhetsproblematikken - det er jo ingen som ser sånn ut, men man skjønner poenget likevel
Lulilelu Skrevet 25. februar 2011 #28 Skrevet 25. februar 2011 Det som er så fint med den er at man slipper hele denne likhetsproblematikken - det er jo ingen som ser sånn ut, men man skjønner poenget likevel Helt sant. Og den er nydelig som pynt i alle år fremover i motsetning til de vanlige typene.
monica86 Skrevet 26. februar 2011 #29 Skrevet 26. februar 2011 (endret) denne ska vi ha Endret 26. februar 2011 av monica86
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #30 Skrevet 26. februar 2011 Vi skal ha denna. Den minner om det første møtet våres, og vi falt for den med det samma vi så den. 1
Lulilelu Skrevet 26. februar 2011 #31 Skrevet 26. februar 2011 Vi skal ha denna. Den minner om det første møtet våres, og vi falt for den med det samma vi så den. :skratte: :skratte:
Gjest BettyBoop28 Skrevet 26. februar 2011 #32 Skrevet 26. februar 2011 :skratte: :skratte: Hehe den var kul, men vil du at foreldrene dine skal vite at det var slik dere møttes?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2011 #33 Skrevet 26. februar 2011 Hehe den var kul, men vil du at foreldrene dine skal vite at det var slik dere møttes? Det var vel ikke noe vi hadde tenkt å fortelle akkurat, men samma det. Kaketoppen minner oss ikke bare om første gangen vi møttes, den er liksom oss i et nøtteskall om du skjønner. Og foreldrane våres skjønner jo at vi har et sexliv, særlig siden jeg kommer til å væra omtrent 6 måner på vei når vi gifter oss. Og sånt som detta er jo normalt for folk flest å gjøra uansett?
maya86 Skrevet 18. mars 2011 #34 Skrevet 18. mars 2011 Takktakk. :D Satt i siste vogn og gråt, faktisk. Jeg var egentlig på leting etter en brudgom som satt foran PC, men det fant jeg dessverre ikke. Et kjapt googlesøk så kom jeg over dette awesometoppers Ser ut til at man kan få customized toppings derfra et eksempel
noone Skrevet 18. mars 2011 #36 Skrevet 18. mars 2011 Jeg ønsker meg denne. Men siden jeg gifter meg neste uke og enda ikke har fått den så får det bli til en annen gang...... Jeg har igrunnen ikke tenkt på kaketopp i det hele tatt... så da blir det sikkert en sommerfugl i marsipan eller noe sånt. 1
litleMeg Skrevet 18. mars 2011 #38 Skrevet 18. mars 2011 Vår kaketopp Denne skal vi ha Den var nydelig!
Thinkerbelle Skrevet 19. mars 2011 #39 Skrevet 19. mars 2011 Til deg som hadde den fra Gina Freehill: utrolig fin! Men er den ikke veldig høy? Sto på nippet til å bestille, men ser den er over 20 cm høy... Ble litt usikker på hvordan det blir på kaken?
Lulilelu Skrevet 20. mars 2011 #40 Skrevet 20. mars 2011 Til deg som hadde den fra Gina Freehill: utrolig fin! Men er den ikke veldig høy? Sto på nippet til å bestille, men ser den er over 20 cm høy... Ble litt usikker på hvordan det blir på kaken? Har kjøpt den jeg også. Den er høy men det ser alikevel ikke så høy ut. Den blir nydelig på kaken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå