Mohini Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Ja, som overskriften sier, hvilken kaketopp skal dere ha?
Lutto Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Jeg sliter med dette også. Min kommende ektemann er glattbabert på hodet og da synes jeg det blir feil å bruke disse standard kaketoppene. Noen forslag på hva vi kan bruke? Evt har noen sett slik kaketopp med mann uten hår:)
Gjest BettyBoop28 Skrevet 9. februar 2011 #3 Skrevet 9. februar 2011 Jeg sliter med dette også. Min kommende ektemann er glattbabert på hodet og da synes jeg det blir feil å bruke disse standard kaketoppene. Noen forslag på hva vi kan bruke? Evt har noen sett slik kaketopp med mann uten hår:) Ehh... Går det ikke an å spørre den som skal lage kaka.. om det går an da.. om han ikke kan lage kaketopper i marsipan eller noe og så kan han lage en marsipanmann uten hår?... Lurer bare.
Lutto Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Ehh... Går det ikke an å spørre den som skal lage kaka.. om det går an da.. om han ikke kan lage kaketopper i marsipan eller noe og så kan han lage en marsipanmann uten hår?... Lurer bare. Sant det, før høre med de som skal lage kake:) De kan vel komme med noe lurt tenker jeg.
Rhiannon Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Vi skal ha denne: http://willowtree.info/product/promise-cake-topper Vi fikk figuren av hans mor da vi forlovet oss, så det var et veldig naturlig valg 1
FruN Skrevet 9. februar 2011 #6 Skrevet 9. februar 2011 Vi skal ha denne: http://willowtree.info/product/promise-cake-topper Vi fikk figuren av hans mor da vi forlovet oss, så det var et veldig naturlig valg Den var helt nydelig!
Gjest BettyBoop28 Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Den var helt nydelig! Men mannen hadde hår da
FruN Skrevet 9. februar 2011 #8 Skrevet 9. februar 2011 Men mannen hadde hår da Den var flott for det! Mulig alternativ for vår del...
Lutto Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 Den var nydelig. Kanskje jeg må få mannen til å gro hår
Mohini Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 10. februar 2011 Vi skal ha denne: http://willowtree.info/product/promise-cake-topper Vi fikk figuren av hans mor da vi forlovet oss, så det var et veldig naturlig valg Nydelig! Vi skal ha denne Vi hadde lyst på noe som var humoristisk og gjenspeilet mitt ønske om å bli gift. Det blir forøvrig ikke et typisk høytidelig bryllup, så denne passet bra.
Rhiannon Skrevet 11. februar 2011 #12 Skrevet 11. februar 2011 Nydelig! Vi skal ha denne Vi hadde lyst på noe som var humoristisk og gjenspeilet mitt ønske om å bli gift. Det blir forøvrig ikke et typisk høytidelig bryllup, så denne passet bra. Den var morsom da :D Min svigermor sa at hvis vi skulle ha noe humoristisk som dekket oss, så burde vi ha meg som sjåfør av bryllupstoget, og han som satt i siste vognen og gråt 1
Mohini Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #13 Skrevet 11. februar 2011 Den var morsom da :D Min svigermor sa at hvis vi skulle ha noe humoristisk som dekket oss, så burde vi ha meg som sjåfør av bryllupstoget, og han som satt i siste vognen og gråt Takktakk. :D Satt i siste vogn og gråt, faktisk. Jeg var egentlig på leting etter en brudgom som satt foran PC, men det fant jeg dessverre ikke.
FruN Skrevet 12. februar 2011 #14 Skrevet 12. februar 2011 Takktakk. :D Satt i siste vogn og gråt, faktisk. Jeg var egentlig på leting etter en brudgom som satt foran PC, men det fant jeg dessverre ikke. haha! Det hadde vært helt konge å finne!! Mannen her i huset sitter og mye med pc etc.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2011 #15 Skrevet 12. februar 2011 Vi skal ha humoristisk topp, for vi er begge litt av noen komikere Kaketoppen vår 1
Mohini Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #17 Skrevet 15. februar 2011 Her er vår kaketopp Åååååh, den var virkelig søt!
Lucky? Skrevet 15. februar 2011 #19 Skrevet 15. februar 2011 Vi hadde denne: http://www.tilbryllupet.no/kaketopper-til-bryllup/kaketopp-prinsesse-brud-kysser-frosken og mannen var i dress med froskeføtter Fikk masse skryt for den
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2011 #20 Skrevet 16. februar 2011 Vi hadde et klassisk brudepar som kaketopper, men istedet for hodet var det en spiral (sånn som på en del bordkortholderer) til å ha bilde i, så da tok vi selvfølgelig med oss i. Det ble suksess!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå