Gå til innhold

Bryllupskaketopper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som overskriften sier, hvilken kaketopp skal dere ha? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med dette også. Min kommende ektemann er glattbabert på hodet og da synes jeg det blir feil å bruke disse standard kaketoppene. Noen forslag på hva vi kan bruke? Evt har noen sett slik kaketopp med mann uten hår:)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg sliter med dette også. Min kommende ektemann er glattbabert på hodet og da synes jeg det blir feil å bruke disse standard kaketoppene. Noen forslag på hva vi kan bruke? Evt har noen sett slik kaketopp med mann uten hår:)

Ehh... Går det ikke an å spørre den som skal lage kaka.. om det går an da.. om han ikke kan lage kaketopper i marsipan eller noe og så kan han lage en marsipanmann uten hår?... Lurer bare.

Skrevet

Ehh... Går det ikke an å spørre den som skal lage kaka.. om det går an da.. om han ikke kan lage kaketopper i marsipan eller noe og så kan han lage en marsipanmann uten hår?... Lurer bare.

Sant det, før høre med de som skal lage kake:) De kan vel komme med noe lurt tenker jeg.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Den var helt nydelig!

Men mannen hadde hår da

Skrevet

Men mannen hadde hår da

Den var flott for det! Mulig alternativ for vår del...

Skrevet

Den var nydelig. Kanskje jeg må få mannen til å gro hår :)

Skrevet

Vi skal ha denne: http://willowtree.info/product/promise-cake-topper

Vi fikk figuren av hans mor da vi forlovet oss, så det var et veldig naturlig valg :)

Nydelig! :jepp:

Vi skal ha denne

Vi hadde lyst på noe som var humoristisk og gjenspeilet mitt ønske om å bli gift. :fnise:

Det blir forøvrig ikke et typisk høytidelig bryllup, så denne passet bra.

Skrevet

Nydelig! :jepp:

Vi skal ha denne

Vi hadde lyst på noe som var humoristisk og gjenspeilet mitt ønske om å bli gift. :fnise:

Det blir forøvrig ikke et typisk høytidelig bryllup, så denne passet bra.

Den var morsom da :D

Min svigermor sa at hvis vi skulle ha noe humoristisk som dekket oss, så burde vi ha meg som sjåfør av bryllupstoget, og han som satt i siste vognen og gråt :)

• Liker 1
Skrevet

Den var morsom da :D

Min svigermor sa at hvis vi skulle ha noe humoristisk som dekket oss, så burde vi ha meg som sjåfør av bryllupstoget, og han som satt i siste vognen og gråt :)

Takktakk. :D

Satt i siste vogn og gråt, faktisk. :fnise:

Jeg var egentlig på leting etter en brudgom som satt foran PC, men det fant jeg dessverre ikke.

Skrevet

Takktakk. :D

Satt i siste vogn og gråt, faktisk. :fnise:

Jeg var egentlig på leting etter en brudgom som satt foran PC, men det fant jeg dessverre ikke.

haha! Det hadde vært helt konge å finne!! Mannen her i huset sitter og mye med pc etc.

Skrevet

Vi skal ha humoristisk topp, for vi er begge litt av noen komikere :jepp:

Kaketoppen vår

• Liker 1
Skrevet

Her er vår kaketopp

Åååååh, den var virkelig søt! :rodmer:

Skrevet

Vi hadde denne kaketoppen <3

post-28401-0-51389000-1297806675_thumb.j

Skrevet

Vi hadde et klassisk brudepar som kaketopper, men istedet for hodet var det en spiral (sånn som på en del bordkortholderer) til å ha bilde i, så da tok vi selvfølgelig med oss i. Det ble suksess!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...