AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Heisann. Er det noen her som har pierre robert spirt bh? Er den behagelig? Er den stor eller små i størrelsen? jeg vipper mellom forskjellig bh str avhengi av hvordan bhen er, så vet ikke hvem str jeg skal kjøpe..
Fluffe Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Den er veldig behagelig. Gå heller opp i størelsen enn ned mener jeg. De kan bli litt stramme hvis man går ned
rockering Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 De sports bh-ene vider seg ganske ut, så jeg ville tatt en str. mindre. Jeg bruker 75B og har small i sports bh'en
Fluffe Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Min er veldig godt brukt og den har ikke viet seg ut.
fruBeist Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Jeg har prøvd "Fjær og Bær" sin sportsbh, men ikke til trening. Jeg liker den ikke. Bruker vel omtrent 85D-E i BH, og husker ikke i farte hvilken størrelse jeg kjøpte av denne. Uansett, jeg får fryktelig vondt i nakken/skuldrene etter kun kort tid med sportsbh`en på. Puppene blir så klemt sammen, at det blir klamt og gnissende mellom puppene. Jeg kommer i alle fall ikke til å kjøpe flere av denne.
Betty2 Skrevet 8. februar 2011 #7 Skrevet 8. februar 2011 Bruker str L i Pierre robert sin sports BH. og er kjempe fornøyd, har kjøpt et par stk av den, og kommer nok til å kjøpe flere. de har holdt seg bra igjennom utallige vasker, og holder ting bra på plass under trening med både løping, dansing osv
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #8 Skrevet 8. februar 2011 Bruker str L i Pierre robert sin sports BH. og er kjempe fornøyd, har kjøpt et par stk av den, og kommer nok til å kjøpe flere. de har holdt seg bra igjennom utallige vasker, og holder ting bra på plass under trening med både løping, dansing osv vil du si den er stor eller liten i str? =)
Betty2 Skrevet 8. februar 2011 #9 Skrevet 8. februar 2011 er litt vanskelig å si, er i grunn dårlig til å vurdere str.... men jeg synes den er normal i str.... har prøvd str M, og den går fint, men sitter litt trangere på, og det spør litt hvor trang du vil ha BH`n (jeg liker at den ikke er veldig stram) men hvis du har mulighet til å dra på coop hypermarked eller noe lignende, så har de prøverom, med mulighet for prøving av Bh. bruker vanligvis 80D/DD til 85C, kommer litt ann på type BH.... hvis den infoen kan hjelpe deg på noen måte.
Mediocre Skrevet 9. februar 2011 #10 Skrevet 9. februar 2011 Jeg er veldig fornøyd med min. Har small, bruker 75b i vanlig BH. Synes størrelsene er helt normale
Suzy Skrevet 9. februar 2011 #11 Skrevet 9. februar 2011 Jeg har den både i M og i S og syns M er greit - S går også, men da er den vanskelig å få på Jeg bruker den til styrketrening og yoga, men den holder ikke godt nok på plass til bruk i mer "humpete" øvelser. Jeg bruker 70F til vanlig forøvrig.
Eske Skrevet 9. februar 2011 #12 Skrevet 9. februar 2011 Jeg ble fortalt at de var store i størrelsen og at jeg derfor burde kjøpe en liten en - jeg angrer.... Er en 80D og kjøpte Small, og jeg må virkelig kjempe hver gang jeg skal ha den av og på. Hadde et lite håp om at den etterhvert ville vie seg ut (selve strikken i alle fall, for det er den som er for stram), men hvis den holder så godt på fasongen som dere sier tror jeg at jeg må revurdere..
Fluffe Skrevet 9. februar 2011 #13 Skrevet 9. februar 2011 Tror man må se litt på hvor bren man er under puppene jeg.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #14 Skrevet 9. februar 2011 Jeg bruker vanligvis 80B/C i BH, og har M i treningsBH. Den sitter som støpt og det er ingen problemer med alle slags hopp. Jeg sliter med veldig ømme bryster i blant, og da kan alle typer støt gi smerter. Men denne BH gir så god støtte at jeg merker ikke hoppingen i det heletatt
Sunniva81 Skrevet 15. februar 2011 #15 Skrevet 15. februar 2011 (endret) Bruker M i PR sine sprotsBH`er. Og de er kjempegode Sitter som støpt og gir god støtte. Forresten noen som vet hvordan Tank toppene deres er? Er de lange? Endret 15. februar 2011 av Sunniva81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå