Gå til innhold

Mener MYE!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen jenter her som er storspisere?Da mener jeg at de spiser MYE, 3-4 skiver til et måltid pluss pluss?

Åssen ser andre på det?Venner, kjæreste og familie?

Er dere flaue over det?

Håper på svar:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil vel ikke akkurat si at å spise 3-4 skiver er å være storspiser... ??? Det kan nå jeg også lett gjøre innimellom hvis jeg er veldig sulten, og jeg blir vanligvis sett på som småspist!

• Liker 1
Skrevet

Folk ser rart på meg når jeg spiser 4 KNEKKEBRØD!!!

TS

Skrevet

Sånne folk gir meg lyst til å bare spise hjemme. :(

Skrevet (endret)

Jepp, jeg er :)

Litt reaksjoner, mest riste-på-hodet-og-le.

Ikke flaut (men er tynn).

Endret av Klips
Skrevet

Problemet er at jeg er sammen med ei gruppe på reise og vi er sammen 24/24 timer...Alt jeg gjør er rart for dem..Alle dem er tynnere og penere enn meg!!Spiser mer og er ikke sååå utrolig koselige!Men for dem er jeg sikkert det jeg nevnte om dem!!Greit, ikke lik meg og se ned på meg, men ikke ikke komenter alt og alle, er sykt lei og har strevd med spisinga før og:(..Så orker ikke!!TS

Skrevet

Du er da ikke storspiser når du spiser 3-4 brødskiver, kjære vene :skratte:

Skrevet

Kjenner noen kommentatorer, ikke sikkert de vet det selv en gang, eller hvor lei man blir.

Skrevet

Jeg er egentlig ingen storspiser, men kan godt spise 3-4 brødskiver om jeg er ordentlig sulten. Knekkebrød er det ikke mye mat i, så av dem kan det gå ned mange.

Flau? Aldri i verden. Og har heller aldri opplevd at noen har sett rart på meg.

Skrevet

Noen jenter her som er storspisere?Da mener jeg at de spiser MYE, 3-4 skiver til et måltid pluss pluss?

Åssen ser andre på det?Venner, kjæreste og familie?

Er dere flaue over det?

Håper på svar:))

Jeg kjenner en som spiser 9 skiver til frokost, og han deler brødet PÅ LANGS! Han er forresten vegetarianer og en syltynn muskelbunt av en arbeidskar. Kanskje Norges råeste arbeidskar.

9 Skiver på langs, det er 1 og 2/7 brød.

• Liker 1
Skrevet

Synes vel ikke 3-4 skiver er mye?

Jeg spiser egentlig ganske mye, som regel like mye som samboeren. Har alltid spist mye, og vært glad i mat, til tross for at jeg er veldig slank. Familie og venner er klar over matinntaket mitt og de mobber meg litt vennlig - jeg synes det er helt ok! :)

Skrevet

Gutta synes jeg er "kul" når vi er ute og spiser på f.eks buffet, hvor jeg gjerne spiser 5 tallerker varmmat og 2 tallerker dessert, og alikevel er tynn og frisk.

Bestemora mi rister på hodet.

Foreldrene mine bryr seg ikke.

Jentene er misunnelige, og et par av dem blir kvalme av å se på hvor mye jeg spiser...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...