Gjest Sobril Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Jeg bare lurer på... Det sies jo alltid at katter skal holdes inne en viss periode når man flytter til nytt sted. Vel - jeg har en 12 år gammel kastrert hunnkatt. Fikk henne til meg da hun var 6 måneder. Etter den tid har hun bodd 11 forskjellige steder, og jeg har alltid sluppet henne ut med det samme. Hun snuser rundt i hagen på det nye stedet i 5 minutters tid for så å komme inn igjen. Er det flere som har slike katter? Hun følger liksom MEG og finnes ikke territorial. Er dette like normalt som noe annet?
crazyforgum Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Jeg bare lurer på... Det sies jo alltid at katter skal holdes inne en viss periode når man flytter til nytt sted. Vel - jeg har en 12 år gammel kastrert hunnkatt. Fikk henne til meg da hun var 6 måneder. Etter den tid har hun bodd 11 forskjellige steder, og jeg har alltid sluppet henne ut med det samme. Hun snuser rundt i hagen på det nye stedet i 5 minutters tid for så å komme inn igjen. Er det flere som har slike katter? Hun følger liksom MEG og finnes ikke territorial. Er dette like normalt som noe annet? Vi har kattene våre med når vi reiser bort og de er alltid trofaste mot oss der vi er, så det er kanskje normalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå