Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei:)

Har lest mye bra om denne serien, så hvilke erfaringer har dere om denne? tenker spesielt på rensen og serumet og den gelen du kan smøre på direkte på kviser. hvor effektive er de?

takk=)

Endret av mari4ever
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:)

Har lest mye bra om denne serien, så hvilke erfaringer har dere om denne? tenker spesielt på rensen og serumet og den gelen du kan smøre på direkte på kviser. hvor effektive er de?

takk=)

Hei !

Hadde en venninne som brukte serien... Hun var superfornøyd. Jeg prøvde det, rensen og kremen..Var ikke kjempeoverbevist.. for å si d slik, kjøpte det ikke igjen :)...

Good luck!

K

Skrevet

Er veldig fornøyd med Matis :)

Er utdannet hudterapeut, så når jeg gikk på Hudpleieakademiet jobbet vi med dette merket. Jeg brukte Delicate serien på meg selv da, men var mange som brukte Purete. Masse bra tilbakemeldinger på den:)

Jobber med merket Babor nå, de har en serie som heter Perfect Combination, den er også veldig bra:)

Skrevet

Matis er det beste hudpleiemerket jeg har utsatt min hud for, noensinne :hjerte:

I likhet med HenrietteH, bruker jeg Delicate serien fra Matis da jeg har sensitiv hud. Har testet noen prøver fra Purete serien også, og jeg har ikke annet enn positive ting å si :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...