AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Tenkte jeg skulle skrive teksten på en fin sang i brev til kjæresten min som jeg har et avstandsforhold med. Har tenkt litt på ala Avril Lavigne sin "When your gone". Noen som har andre tips til slike sanger med fin tekst?
Gjest Sobril Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Du er sikkert mange år yngre enn meg, men synes the Cardigans har fine tekster. Hør på "The Storm" f.eks.
Tears.of.the.Sun Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Sangen bør jo være personlig. Helst en sang dere har historie med. En sang som jeg liker veldig godt er The Fray sin You Found Me. Den er personlig for meg og kjæresten min.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Vi har ingen sang som er "vår". Så derfor er jeg bare ute etter en sang med en fin tekst, gjerne som handler om en avstand eller lignende. Synes også at "Atreyu - Wait For You" er fin. Takk for tips
Cannavaro Skrevet 8. februar 2011 #6 Skrevet 8. februar 2011 Hva med denne, norsk tekst med passende innhold : Sår og melodiøs...
Pinnsvinet Skrevet 9. februar 2011 #7 Skrevet 9. februar 2011 Jeg synes "Vise til våren" med Vamp har veldig fin tekst!
Xaphan Skrevet 9. februar 2011 #8 Skrevet 9. februar 2011 Untouched av the veronicas hanler nettopp om det å være i avstandsforhold. Men den handler med om sex enn kjærlighet da
tiriel Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 jeg og min kjære har Grainne Duffy - Waiting For you som vår sang.. den handler om å vente på sin kjære som er langt borte, noe som passer til oss.. jeg fant ikke video på youtube, men den er på spotify:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå