Appeal Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Jeg må kjøpe meg ny hårføner, og er ute etter en virkelig god en... Tips?
Appeal Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2011 (endret) Ja, altså nå er det det jeg lurer på - hva er det aller beste nå? Jeg vet jeg må ha med ulike hastigheter selvfølgelig, flere varmeinnstillinger, at den er kraftig, ikke reisestørrelse. Endret 9. februar 2011 av Appeal
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #4 Skrevet 9. februar 2011 Gå på en frisørsalong og kjøp en slik som de bruker der, TOPP!!! Dette er kvalitet, jeg gjorde det samme. Betalte rundt 1500 tror jeg for en skikkelig fancy en lilla og svart i leopardmønster, fantes også i rød Kjempe fornøyd
pesawyer Skrevet 9. februar 2011 #5 Skrevet 9. februar 2011 Jeg har en fra Toni&Guy, er superfornøyd med den.. Jeg føner ikke håret så ofte, men når jeg bruker den er håret tørt på null komma niks!
terri Skrevet 10. februar 2011 #6 Skrevet 10. februar 2011 kjøpte min phillips på Expert. Den har ion funksjon, 3 varmeinstillinger og 2 hastigheter. kostet ca 700 kr, og merker ingen kvalitetsforskjell med de som er hos frisøren i forhold til den jeg har Føner håret mitt nesten hver dag.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #7 Skrevet 10. februar 2011 Braun sin Satin Hair er kjempegod, 2000 watt og ikke svær og tung, har forskjellige innstillinger som beskytter håret, kjempegod! Koster 5-600 kr på forskjellige el-butikker. Anbefales på det sterkeste, jeg hadde den gamle versjonen, og når den gamle røyk etter mange år, var jeg ikke i tvil om at jeg skulle ha en ny av samme sort! :-)
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2011 #8 Skrevet 10. februar 2011 Braun sin Satin Hair er kjempegod, 2000 watt og ikke svær og tung, har forskjellige innstillinger som beskytter håret, kjempegod! Koster 5-600 kr på forskjellige el-butikker. Anbefales på det sterkeste, jeg hadde den gamle versjonen, og når den gamle røyk etter mange år, var jeg ikke i tvil om at jeg skulle ha en ny av samme sort! :-) Glemte å legge med link: http://www.braun.com/no/hair-care/satin-hair/satin-hair-dryer.html
Lilandry Skrevet 10. februar 2011 #9 Skrevet 10. februar 2011 Braun sin Satin Hair er kjempegod, 2000 watt og ikke svær og tung, har forskjellige innstillinger som beskytter håret, kjempegod! Koster 5-600 kr på forskjellige el-butikker. Anbefales på det sterkeste, jeg hadde den gamle versjonen, og når den gamle røyk etter mange år, var jeg ikke i tvil om at jeg skulle ha en ny av samme sort! :-) Den har jeg også! Kjempe god, tørker håret så mye fortere enn den gamle hårføneren min. Håret blir blankt og fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå