Gå til innhold

Noen som har prøvd CLA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du prøvd fettsyren CLA som det reklameres for bl.a. her på KG?

Har du merket noen effekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om noen som har prøvd det. Men har ikke hjulpet noe særlig. Enten stod vekta stille, eller så spiste de mer enn det de gjorde før.

Vet ikke helt, men jeg har ikke tro på at noe slikt funker. Men det er etter min mening.

Skrevet

Nei, jeg er også litt skeptisk. Men samtidig så er jeg interessert i alternative ting, naturmedisin etc., og det finnes helt sikkert noen slike produkter som er bedre enn andre. Lurte på om jeg skulle prøve en gratis måned, men det aner meg vel innerst inne at den helt stoooore effekten kanskje ville ha uteblitt... :roll:

Skrevet

Jeg vet ikke, men du kan jo prøve.

Kanskje du skulle fått forhørt deg hos en helsekost eller noe? De pleier som regel å komme med mye klokt. :)

Skrevet

Jeg har prøvd det, men syns ikke det fungerte noe særlig. Er nok litt overskrytt.

Skrevet

Hvor lenge prøvde du det, Vigfa?

Gjest the imp
Skrevet

jeg prøvde cla sammen med eplecideredikk i et halv år eller så, det hjalp ingenting.

Skrevet

Høres ut som om jeg ikke skal prøve dette vidundermiddelet.

Blir bare så fristet av "Bli slank og smidig med CLA" :ler:

I lengden er det nok bare sunn fornuft, et klokt kosthold og regelmessig mosjon som hjelper...

Skrevet

Jeg merket ikke noe forskjell. Bare at jeg ble lei av å spise haugevis av piller hver dag. Og den flytende oljen som jeg hørte skulle virke bedre, var helt forferdelig å svelge....

Skrevet
Hvor lenge prøvde du det' date=' Vigfa?[/quote']

2 måneder omtrent, uten noen effekt. Trente som vanlig, men syns ikke at det holdt hva det lovde. Sa opp abonementet mitt etter 3. måneden (fikk en pakke i måneden med pillene).

Skrevet

Greit, da er det bestemt! Skal ikke prøve dette!

Skrevet

Ikke testet det selv, men en kroppsbyggerkompis bruker det under deff. Han har jo ingen hemninger på hva han kaster i seg av (lovlige) midler, så jeg vet ikke om han er et godt sannhetsvitne. Uansett, han mente at CLA egner seg kun for å hjelpe til med å beholde muskelmasse under perioder med mye trening og minskende kaloriinntak, altså deff. Duger ikke som "slankemiddel" ifølge ham.

Gjest Just Dropping By
Skrevet

Cla er produktet du bør ha med deg i et kosttilskudd program når du skal tape fett. Bruker du Cla under diett eller til vanlig vil du hjelpe kroppen din til selv å bedre ballansen mellom fett og muskler. CLA øker utskillelsen av fett fra fettdepoene, du vil unngå å gå like fort opp i vekt etter endt slankekur når du bruker CLA.

bruker dette produktet selv, kombinert med andre produkter og trening. Veldig fornøyd.. !

Skrevet

Endelig en som faktisk er fornøyd med produktet! Men CLA virker ikke så veldig overbevisende i følge alle negative svarene her i denne tråden... :roll:

Skrevet

Var ikke CLA et av produktene som var bevist at ikke funka? Mener det sto noe i avisen om det foren stund siden..

Skrevet

Både søsteren min og jeg prøvde det i 3 måneder uten å gå ned et gram, selv om vi gjorde alt slik det stod i brosjyren.

Keiserens nye klær, spør du meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...