AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Har nå lest litt rundt både her på forumet og ellers på nettet og kjenner svetten driver av meg fordi jeg blir redd (jada, er ganske paranoid når det gjelder sykdom i det store og hele).. Har hatt urinveisinfeksjon (tror jeg) siden torsdag, altså i snart en uke. Fikk symptomene dagen etter at jeg tok navlepiercing. Kan dette ha en sammenheng? Urinveisinfeksjon er jeg på en måte vandt til, jeg har hatt det ganske mange ganger oppigjennom årene. Men natt til lørdag fikk jeg så GRUSOMT vondt i ryggen. Greide ikke sitte, ligge, stå eller gå - hadde så vanvittig vondt. Fikk min kjære til å ringe legevakten, og jeg fikk antibiotika samme dag. Tok smertestillende og gikk å la meg i håp om at dette skulle gi seg. Her tok jeg feil. Eneste som holder smertene tilbake er ibux, føler ikke pencilinen hjelper på noe annet enn selve urinveisinfeksjonen. Kan det være noe mer? Siden jeg fremdeles har FRYKTELIG vondt nederst til venstre på ryggen? Bare et lite område.. Noen som har peiling??
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Har du hatt fryktelig vondt siden lørdag uten å gå til lege? Klart det kan være nyrebekkenbetennelse, best å gå til lege.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Har du hatt fryktelig vondt siden lørdag uten å gå til lege? Klart det kan være nyrebekkenbetennelse, best å gå til lege. Ja, har hatt veldig vondt siden lørdag. Men har snakket med lege på tlf og han sa dette var urinveisinfeksjon. Blir usikker.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå