Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2011 #21 Skrevet 10. februar 2011 Er det snakk om å farge håret her så liker jeg best at jenter lar vær. Syns dere er flotte som dere er. Og for guds skyld ikke platinablondt. Liker sort hår best men så har jeg ei greie med asiatiske damer og spesielt kinesiske så da er det vel fort sånn det blir. Bare blitt rart om ei etnisk norsk dame hadde farga det kølsvart ihvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2011 #23 Skrevet 10. februar 2011 Ingen som liker rødhårede jenter Joda joda, vi liker dere. Vi er gutter. Vi liker jenter. Rødt, blondt, sort, spiller egentlig fint liten rolle. Tråden var jo bare om hva vi liker aller best og de som svarer er jo ikke akkurat representative. Jeg liker sorthårede best men rødtopper kommer foran blonde. 1
Bomullstrusa Skrevet 10. februar 2011 #24 Skrevet 10. februar 2011 (endret) Det er gutter som er bedt om å svare! Edit: -sikkert menn også Endret 10. februar 2011 av Bomullstrusa
Gjest mann Skrevet 10. februar 2011 #25 Skrevet 10. februar 2011 Det er gutter som er bedt om å svare! Edit: -sikkert menn også Menn er bare gutter iført litt større kropper..
Bomullstrusa Skrevet 10. februar 2011 #26 Skrevet 10. februar 2011 Menn er bare gutter iført litt større kropper.. Delvis enig
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2011 #27 Skrevet 10. februar 2011 Alle guttene er dessverre ikke på KG. Så da var det dessverre en dårlig plass for TS å spørre.
Bomullstrusa Skrevet 13. februar 2011 #28 Skrevet 13. februar 2011 Alle guttene er dessverre ikke på KG. Så da var det dessverre en dårlig plass for TS å spørre. Alle guttene er ikke samlet noen steder, men det finnes en rekke av dem her inne. La det stå blankt da, inntil noen av dem finner det for godt å svare. Jenters mening betyr ikke det samme som gutters.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #29 Skrevet 13. februar 2011 Håret mitt er ganske likt dette her http://4.bp.blogspot.com/_NO2UOMMYKZ0/SQGBKBZUh5I/AAAAAAAAB9I/VIc0Jno627Q/s400/Lauren+Conrad+Beautifull+Hair.jpg Bare at jeg har veldig mørke øyner, altså brune. Er egentlig dette fint? Synes dette ser veldig fint ut, også med brune øyne. Synes ikke du skal ha lysere hår enn dette, til mørke øyne. Noen som nevner Linni Meister. Vel, jeg synes hun ser fæl ut med blondt hår, pluss hele stilen hennes. Men hvis du liker den stilen, så er det bare å gå for det.
Gjest Consensio Skrevet 13. februar 2011 #30 Skrevet 13. februar 2011 hvilken hårfarge liker dere gutter best hos jenter?. Hallo damer? Ser dere hva ts spørr om? GUTTER. Hallo, ser du hva slags forum denne tråden ligger på? Det heter Kvinneguiden!! Omg, her må det jo være bare gutter, eller hva? Klart, det finnes hannkjønn her også, men flertallet er faktisk kvinner og om vi velger å svare i tråden så er jo det vår rett. Jeg er kvinne, men jeg har ikke noe imot å se på pene damer også Jeg skal være ærlig å si at jeg foretrekker mørke og/eller rødlige farger. Ingenting er så vakkert som ei dame med langt ravnsvart hår eller sterk rødfarge og mørke eller grønne øyne.
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #31 Skrevet 13. februar 2011 Jeg har olivenhud, lysebrune øyne og er lys blond;) folk som ikke kjenner meg fra tidligere tror jeg er naturlig blond. Det kan altså se naturlig ut på noen, selv synes jeg kontraster er veldig pent og klager ikke, ikke ser det falskt ut;)
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2011 #32 Skrevet 13. februar 2011 Ja spør bare gutta, glem de lespiske og bifile!.....Regner med homsene kan svare bedre enn de til og med... Ser jo at TS spør etter hår som gutta syns er deilig, opphissende og som får en til å ville pule deg i tankene. Vell, finnes mange jenter som har fått erfaring på det pga gutta, selv de lespiske og bifile kan svare her da de liker jenter også. Homsene er menn, men de finner ikke alltid jenter så opphissende da det er gutta de går etter, så hvis de skulle ha peil går de igjen etter erfaring som med jentene. Her svarer sikkert mange jenter som har farget håret sitt for guttas sin skyld, så da kan likegodt jentene svare også!
Gjest Gutt29 Skrevet 13. februar 2011 #33 Skrevet 13. februar 2011 Før likte jeg mørke jenter best, nå for tida tenker jeg egentlig ikke så mye på hårfarge, med mindre dama faktisk ikke kler den fargen hun har. Mørk, lyst, og sånn gyllenbrun midt-i-mellom farge. Fint alt sammen. Det jeg ikke synes er så fint er sånn superlyseblondt (nesten så det heller mot hvitt), dette lyser alltid bleika lang vei, og det ser sjeldent bra ut, selv om det kanskje finnes noen få som kler det..
Gjest gutt22 Skrevet 13. februar 2011 #34 Skrevet 13. februar 2011 Hårfargen til Eva Mendez, Adriana Lima og Penelope Cruz. Med andre ord naturlig brunt/svart. Nå er jeg rødblond i håret selv. Det har vel kanskje noe å si.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2011 #35 Skrevet 14. februar 2011 Nammenam! Definitivt blondt. Da har jeg enda en god grunn til å farge det brunt. Yay!
Gjest Eurodice Skrevet 14. februar 2011 #36 Skrevet 14. februar 2011 Jeg trodde først at spørsmålet til TS var ment om hvilken farge guttene foretrakk at jentene hadde på håret nedentil, ettersom det ble stilt på dette forumet .
Gjest Katten. Skrevet 14. februar 2011 #37 Skrevet 14. februar 2011 Da har jeg enda en god grunn til å farge det brunt. Yay! Ikke tro at du er trygg av den grunnen, blond er kun en preferanse - ikke en nødvendighet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå