Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvilken hårfarge liker dere gutter best hos jenter?.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er en jente som har en farge mellom brun og blond, mørke blond tror jeg.

Er dette fint? vil farge det, men HATER blondt hår til mørke øyenbryn.

Endret av sunita2
Gjest HunterLady
Skrevet

Det er snaxy med mørke øyne og lyst hår. Elsker kontrastene. Men det er min mening da. ;)

Skrevet

Blondt hår er best. Lys blondt, ikke platina.

Skrevet

Mørkt sort og glatt er veldig fint synes jeg, for de som kler det. Ikke hår som er farget svart, det er ikke noe særlig.

Skrevet

Mørkebrune øyne, litt mørk hud og platinablondt hår er vakkert. Linni Meister er perfekt. :rodmer:

Gjest Karl Robert, 29
Skrevet

Gutter liker blondiner, mens jenter sier at brunetter er best. For en overraskelse!

Skrevet

Eg tykkjer alle jenter er penast med sin naturlege hårfarge ;) "Alle" kvinner fargar jo håret sitt for tida, få med naturleg hårfarge. Kan skjønne det viss ein har tydeleg grått hår når ein er ung, men elles tykkjer eg naturleg hårfarge er penast. Men eg er heterofil jente sjølv og kanskje ikkje den rette til å svare her ;)

Eg har vel omtrent slik hårfarge.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Mørkebrune øyne, litt mørk hud og platinablondt hår er vakkert. Linni Meister er perfekt. :rodmer:

Enig i det du sier først her!:)

Linni er forresten mørk nå!

Skrevet

Enig i det du sier først her!:)

Linni er forresten mørk nå!

Uff, nei! Det er så stygt med mørke jenter (altså mørkt hår og mørke øyne) som skal være blondiner. Det ser bare så falskt ut. Til og med litt skittent. Beklager. Blondiner skal helst ha blå eller grønne øyne og lys hud. De eneste brunettene som kler å være blondiner er de som har ganske lys hud og lyse øyne. Til gjengjeld så er de også ofte vakrere enn de ekte blondinene (som ofte har litt for lyse vipper og bryn).

Brunetter med brune øyne og olivenfarget (eller enda litt mørkere) hud kler aldri å være blondine. De bør definitvt ikke gå lysere enn lysebrunt.

• Liker 2
Skrevet

Din hårfarge høres veldig fin ut :)

Skrevet

Hallo damer? Ser dere hva ts spørr om? GUTTER.

Skrevet

Jeg synes ofte at den originale hårfargen til ei jente er den som matcher akkurat hennes hud og hennes øyne og øyenbryn best.

Så derfor vil jeg ikke dra fram en spesiell hårfarge. Jeg snakker om helhetskombinasjon og harmoni her.

• Liker 1
Gjest Mahowni
Skrevet

Jeg har en del kompiser som liker blondt og jeg spurte de, og de sa at så lenge du ikke har leverpostei farget hud med det blonde håret(for det er noen som får det) så vinner du en gutt uten et pent ansikt!

Men mørke øyenbryn og blondt hår = Olga stil :P

Det jeg hører sjeldent, er vel om jenter med svart hår, men de syns det er fint da. Likevel, skal du be dem velge EN farge, så må du nok godta det du får høre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...