ikp Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Hei! Jeg er en jente på 27. Har nå avsluttet et 7 år langt studie som har opptatt mye av min tid. Har de siste årene slitt med en spiseforstyrrelse, men går nå regelmessig til psykiater, er på vei opp i vekt, spiser regelmessig og humøret er betraktelig bedre;). Fra jeg var 15 til ca 17-18 hadde jeg en fast kjæreste. Vi hadde mye intimt sammen, og gjorde det meste utenom selve samleie. Forsøkte faktisk også dette, men tror vi var uerfarne i tillegg til at jeg var for lite våt. Senere har jeg møtt et par gutter, men det har bare blitt roting/ikke samleie. Dette er nå 3-4 år siden "sistemann" Jeg har en dildo som jeg har brukt et par ganger, så teknisk sett er jeg ikke jomfru. Da jeg nå føler at jeg har mer "plass" til slike ting i livet mitt, lurer jeg på; tror dere jeg vil ha vanskeligheter neste gang jeg møter en fyr og har lyst på ham? Vil jeg virke som en total amatør? Er så utrolig bekymret for dette!!!Føler at sexpresset er så stort, og at hvis man ikke har hatt flere partnere så er man en utestående freak??
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Jeg var i midten av tyveårene første gang. Jeg fortalte ingenting, og jeg tror heller ikke han skjønte det. Jeg gikk lenge rundt og var redd for å ikke få det til, men det er virkelig ikke så veldig vanskelig! Tror kanskje også jeg må innrømme at vi var begge alkoholpåvirket, og jeg fort lærte at det er mye bedre i edru tilstand
Rights Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Jeg hadde bare tenkt på det som positivt at du ikke har hatt 579 one nights stands.. i motsetning til mange andre norske sauer
Gjest nobilian Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Da jeg nå føler at jeg har mer "plass" til slike ting i livet mitt, lurer jeg på; tror dere jeg vil ha vanskeligheter neste gang jeg møter en fyr og har lyst på ham? Vil jeg virke som en total amatør? Er så utrolig bekymret for dette!!!Føler at sexpresset er så stort, og at hvis man ikke har hatt flere partnere så er man en utestående freak?? *** Ja, du vil virke som en total amatør - for det er du. For mange vil ikke det være negativt. Forøvrig er det stort sett beløp som er utestående, ikke freaker.
Gjest hai Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Jeg har flere venninner som har langt mer sexerfaring enn kjærestene deres(slutten av 20 år). Det virker ikke å ha noen betydning for dem... Jeg har hatt veldig mye sex, men med få partnere. Hadde det blitt slutt med meg og samboer gjennom mange år hadde jeg vært rånervøs for å virke som om jeg bare hadde "en rutine", man vet jo aldri hvordan den nesten vil oppfatte en som sexpartner. Fordelen, og ulempen, er jo at alle er forskjellige - og hver gang må man være veldig observant på hva som fungerer med denne vedkommende. Jeg ville bare vært helt ærlig - og fortalt at du har litt lite erfaring på området. Det at du har en vibrator hjemme sier meg noe om at du har sexlyst - og man kommer svært langt bare med det Åpenhet og villighet til å prøve/feile er det viktigste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå