AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Del Skrevet 8. februar 2011 Sønnen min har vært forkjølet i halvannen nå, eller dvs. han var hadde litt feber, var snørrete og sov dårlig et par-tre dager, så gikk det over med dårlig søvn og feber og han var bare snørrete, men nå de siste par dagene har han begynt å hoste ganske kraftig, spesielt i søvne. Han er også fortsatt snørrete. Han har god allmenntilstand (og som sagt ingen feber nå), ler og smiler, og spiser like godt som normalt. Det som bekymrer meg er da denne hosten, det høres ut som om det er litt slim han sliter med. Han sliter heller ikke med å puste (utenom noen ganger gjennom nesen da hvis han er veldig tett, men da bruker vi saltvann). Er usikker på om jeg skal ta han med til lege eller ikke? Hva ville dere gjort? Tenker at det kanskje er bedre med en tur til legen for mye enn en for lite, men er usikker på om jeg bare er en overhysterisk førstegangsmamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #2 Del Skrevet 8. februar 2011 I disse RS-tider hadde jeg gått til legen når barnet har de symptomene der ja. RS kan man godt ha uten feber, og hoste er ganske typisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 8. februar 2011 #3 Del Skrevet 8. februar 2011 Enig! Dra til legen. Heller en gang for mye enn for lite.... Pass på at han drikker masse! Det fortynner slimet. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 8. februar 2011 #4 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg hadde nå ihvertfall ringt fastlegen - så avgjør h*n. Og som regel tar de inn så små barn. Bedre med en gang for mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 9. februar 2011 #5 Del Skrevet 9. februar 2011 Et tips vi fikk fra legene for tett nese, er å gi saltvann like før du ammer. Det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #6 Del Skrevet 9. februar 2011 Takk for svar! Jeg ringte legen i dag (tidlig på morgenen for å kunne få time raskt), men fikk ikke time før til tirsdag Får se om han blir dårligere og heller ringe igjen, hvis ikke får jeg ta han med til legevakten. Hoster fortsatt veldig, men ellers i god form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 9. februar 2011 #7 Del Skrevet 9. februar 2011 Oi, det var lenge å vente for en baby. Har aldri ventet lenger enn noen timer jeg! Men som du sier, skjer det en endring er legevakten god å ha:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 9. februar 2011 #8 Del Skrevet 9. februar 2011 Jøss!! Legen min tar inn småttisene samme dag! De små er jo de viktigste!!! huff! Det går sikkert greit, men jeg hadde ringt og forlangt time før! jah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå