lilla¤ Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Ja:) Hva er en god husmor for deg? For meg er en god husmor ryddig og pliktoppfyllende tar vare på mann og barn lager mye mat fra bunnen og baker ofte 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #2 Skrevet 9. februar 2011 Ja:) Hva er en god husmor for deg? For meg er en god husmor ryddig og pliktoppfyllende tar vare på mann og barn lager mye mat fra bunnen og baker ofte Da oppfyller jeg nok ikke kravene dine. Heldigvis er jeg fornøyd med meg selv. Jeg gjør det jeg klarer og bryr jeg meg ikke om hva andre mener. 2
Gjest Nanette Skrevet 13. februar 2011 #3 Skrevet 13. februar 2011 Jeg syns ikke man MÅ bake OFTE eller lage masse mat fra bunnen av for å være en god husmor, men gjøre hjemmet ordentlig og til et HJEM, at det skal være koselig å være der og at det er en god og koselig stemning. Det MÅ ikke være perfekt hele tida, rent og pent skal det jo være men skal ikke være så stivt og prikkfritt at ungene ikke kan leke og være avslappet i hjemmet.
MarianneE Skrevet 13. februar 2011 #4 Skrevet 13. februar 2011 Jeg syns ikke man MÅ bake OFTE eller lage masse mat fra bunnen av for å være en god husmor, men gjøre hjemmet ordentlig og til et HJEM, at det skal være koselig å være der og at det er en god og koselig stemning. Det MÅ ikke være perfekt hele tida, rent og pent skal det jo være men skal ikke være så stivt og prikkfritt at ungene ikke kan leke og være avslappet i hjemmet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå