vannflaske1 Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 er det noen som har noen gode tips til hjemmetrening? hva gjør dere for å ikke miste motivasjonen ved trening hjemme?
Suzy Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Kjøp deg Wii! Veldig morsomt og helt klart treningseffekt også!
Leifr Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Ha et system og en plan og driv detaljert loggføring. 1
Lysets kriger Skrevet 13. februar 2011 #5 Skrevet 13. februar 2011 Jeg trener hjemme flere ganger i uka og har klart det i et halvt år. Årsaken til at det har fungert, er at jeg har satt meg mål, laget skjema med øvelser (i excel) og tenkt gjennom hvordan jeg skal gjennomføre det (hvor mange dager i uka, når på døgnet o.l.). I det senere har jeg prøvd å legge opp en strategi der jeg i f.eks. 6 uker fokuserer på rygg, rumpe, mage e.l. og legger opp øvelsene etter det. Kortsiktige mål i tillegg til de langsiktig hjelper veldig godt! Utstyret jeg bruker er treningsstrikk og pilatesball. Øvelsene har jeg stort sett funnet på nettet eller plukket opp på treningssentre der jeg har trent tidligere. Lykke til!
Spiralis Skrevet 13. februar 2011 #6 Skrevet 13. februar 2011 Å variere er viktig for å ikke gå lei. Det finnes utrolig mange eksempler på øvelser på nettet. Lag deg ulike programmer som du kan variere med. Sett deg kortsiktige og langsiktige mål. Prøv å gjøre det gøy.
Gjest Nanne70 Skrevet 14. februar 2011 #7 Skrevet 14. februar 2011 http://www.exercisetv.tv/. Masse treningsvideoer gratis eller til en svært lav pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå