Gå til innhold

Hvordan fjerne kulepenn-streker på lakkert tregulv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fjerne kulepenn-streker på lakkert tregulv? Er det noen som har erfaring med dette eller lignende?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruk den Scotch Brite-svampen, GENIAL! Jeg blogget faktisk om det her for en tid tilbake, med bilder, og det er kulepenn.

Skrevet

bruk den Scotch Brite-svampen, GENIAL! Jeg blogget faktisk om det her for en tid tilbake, med bilder, og det er kulepenn.

Hei takk for svar:) Har sjekket bloggen din og har tenkt å prøve ut den scotch brite svampen. Mener det finnes forskjellige typer scotch brite svamper. Hva er det slags type scotch brite svamp du brukte, heter den noe mer enn bare scotch brite? Er så vanskelig å lese skriften på bildet av pakken med svampen på bloggen din. Vet du hva det er som gjør at denne svampen virker så bra? Interessant at en svamp i seg selv kan virke så bra på flekker!:)

Gjest Normalfordeling
Skrevet

Jeg har to forskjellige.

En er fra Scotch-Brite (3M). Det ligger to hvite svamper i plastforpaktning. Pakningen er grønn som går over til gult. Står Easy Erasing Pad på de. Litt vanskelig å få tak i, men jeg fant på Obs Coop.

Har i tillegg en fra Swiffer som heter Magic Eraser. 3 svamper pakket inn i papp som er rosa og lilla.

Har ikke prøvd noen av de ennå.

Skrevet

I malebutikker kan du få kjøpt flekkfjerner fra Casco(Akzo Nobel). Den fjerner kulepenn- og tusjmerker uten å ødelegge overflater. Genial!

Skrevet

Vanlig Hårspray. Spray på flekken og tørk bort mens hårsprayen enda er våt. Fungerer også på sprittusj (av den permanente typen) merker.

Skrevet

Vanlig JIF skuremiddel (ikke sprayvarianten). Klassikeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...