AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Begynner og bli dyktig irritert på huseier nå. For det første så banker han ikke på før han går inn, han bare buser rett inn (vi har nå begynt og låse døra) Men da står han og banker på og banker på helt til en av oss åpner. Da vi lukker opp døra bare går han rett inn. Han tar ikke av seg på bena (han jobber som "bonde") Så han har veldig møkkete sko og klær. Han setter seg rett ned i soffaen med møkkete klær på. Han har også stått og ropt navnet våres mens vi har sovet. Lista er lang, men dette er noen av de tingene som irriterer meg mest. Hva ville du har gjort?
Pingting Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Skriv et brev, siter delene i husleieloven om huseiers adgang til husrommet, ro og orden og denslags og si fra at dette ikke er akseptabelt? Eller flytt. 1
Lizzee Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Hva er det han skal inn til dere å gjøre? Utleier har kun adgangsrett til leiligheten for nødvendig ettersyn, tilsyn eller vedlikehold. Leietaker skal bli varslet i forkant.
Shade Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Det første som falt meg inn var at dere kan jo gjøre det samme hos han Finn på noe dere trenger å snakke med han om og bras inn i huset hans uten å ringe på et par ganger. Men jeg ville kanskje prøvd å snakke med han først 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå