Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har erfaring med å være en elskerinne?

Har han gått ifra kjæresten sin, for så å bli sammen med deg?

jeg har møtt en mann som har dame, men disse har en forhold med masse tullball og en tung bagasje. Han har gitt henne en siste sjanse til å forbedre seg, men han er usikker på om det var det rette valget.

Han har kommet til meg for å få de behovene han trenger, noe jeg har syntes vært helt greit siden jeg selv har hatt de samme behovene. Dette har pågått i noen mnd nå, problemet mitt er bare at jeg lurer på hvor lenge dette vil vare.. Han sier han har det veldig fint med meg osv, han får dekket sine behov, men at han må ta et standpunkt. Jeg venter nå bare på at han skal bestemme seg..

Uheldigvis, har jeg så smått begynt å få følelser for denne mannen..

Er litt rådvill akkurat nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får vente med å involvere deg til han er singel. Hvis han vil ut av forholdet og mener det han sier bør han være singel om ikke så altfor lenge.

• Liker 2
Gjest padawan
Skrevet

jeg kan nesten love deg at han holder deg på gress lengst mulig før han stikker tilbake til samboeren sin. historien er full av historier som ligner din hvor elskerinnen har blitt ditchet.

Skrevet

Jeg sier som de to andre her, at han bruker deg for litt spenning i hverdagen.

Det er tydelig at han ikke egentlig vil forlate sin kjæreste siden han gir henne en siste sjangse.

Du er kanskje bare noe han truer dama si med sånn at hun skal skjerpe seg å bli til et produkt skapt av han.

• Liker 1
Skrevet

Ja. Bitter sådan.

Nei.

Uheldigvis, har jeg så smått begynt å få følelser for denne mannen..

Er litt rådvill akkurat nå..

Et godt råd - kom deg vekk og avslutt før du virkelig blir såret. Det at han får dekket sine behov hos deg er ikke noen pådriver for at han skal endre situasjonen - han får i pose og sekk og du kommer til å stå igjen som taper.

• Liker 2
Skrevet

Stakkars deg, ts. Som bare er en har får dekket sine behov hos.

Og dette med at kona har fått en siste sjanse til "forbedring"? Hva med han selv, han trenger ikke å "forbedre" seg han da, eller er det bare kona som trenger det?

Man er to i et forhold, og han har vel sine feil der han også.

Så nei, jeg tror ikke han kommer til deg. Hvis du hadde betydd MYE for han hadde det kanskje vært en sjans. Men du er jo der og bare dekker hans behov, og det kan jo egentlig hvem som helst gjøre.

• Liker 6
Skrevet

Stakkars deg, ts. Som bare er en har får dekket sine behov hos.

Og dette med at kona har fått en siste sjanse til "forbedring"? Hva med han selv, han trenger ikke å "forbedre" seg han da, eller er det bare kona som trenger det?

Man er to i et forhold, og han har vel sine feil der han også.

Så nei, jeg tror ikke han kommer til deg. Hvis du hadde betydd MYE for han hadde det kanskje vært en sjans. Men du er jo der og bare dekker hans behov, og det kan jo egentlig hvem som helst gjøre.

Litt morsom den der at mens han ber kona forbedre seg så koser han seg med en elskerinne???

Noen utro menn sier det meste utrolige for å rettferdiggjøre sin egen utroskap.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Litt morsom den der at mens han ber kona forbedre seg så koser han seg med en elskerinne???

Var igrunnen en artig vri det der :skratte:

Er forundret over at ts med åpne øyne går inn i et forhold med en mann med de holdningene han har til kvinner. Ser ingen respekt fra hans side overfor sin dame. Elskerinnen burde vite hvor hun står, å hun burde ihvertfall vite hva hun kan risikere ved å gå inn i et seriøst forhold med denne mannen.

Endret av Zizzi
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor vil du være sammen med en utro drittsekk? Er du virkelig så NAIV og tror at han vil være trofast mot deg?

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor vil du være sammen med en utro drittsekk? Er du virkelig så NAIV og tror at han vil være trofast mot deg?

Kan bare si meg inig der :filer:

• Liker 2
Skrevet

Ja.

Ja, faktisk. Han skyldte på at dama hadde vært utro, og at han følte det var rettferdig at han også skulle være det. Og så drev han og sa at han hadde følelser for meg.

Det jeg gjorde for å lære han en lekse var å få han til å dumpe dama si for meg, og så kutta jeg kontakten med han. Møtte på han 2 mnd senere, da hadde han fridd til samma dama, og var forlovet med hun.

Pratet med han om det i ettertid, og han var faktisk litt takknemmelig. Han skjønte plutselig hvilken verdi hun er for han.

Men tilbake til saken; Vil du virkelig være sammen med en gutt du vet kan være utro uten dårlig samvittighet? Tenk nøye over det, liker du virkelig akkurat disse badboy tendensene?

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Kom deg vekk fra han så fort som mulig! Tror du virkelig kan kommer til å gå i fra samboeren sin og bli sammen med en som han tydeligvis kun bruker for sex? Nei det skjer ikke. Alså hvor ofte er det en mann som er gift som faktisk går fra kona og blir sammen med elskerinnen hans? Ikke bare sitt å vent på noe som ikke kommer det å skje. Du blir bare såret.

Hadde forresten en venninne som holdt på med en gift mann. Han lovet at de skulle bli sammen og at han skulle gå fra kona men han trengte litt tid da. Vel tiden gikk og ingen ting skjedde. Hun ble litt lei av å bare vente og få det samme svaret som : Jeg trenger mere tid. Det passer ikke så bra å fortelle henne det nå. Det er et veldig dårlig tidspunkt osv osv. Ingen ting skjedde og plutselig ringte han å sa han ikke kom til å gå i fra kona si. Men de kunne fortsatt være venner da. Altså pulevenner. For en drittsekk!

Så jeg tror det er best å gå fra han. Finn deg en som er singel. Det er aldri noen god idee å hooke opp med en som er gift eller har kjærerste. Enda verre er det hvis det er barn med i bildet.

Skrevet

Jeg fatter og begriper ikke kvinner som involverer seg med en opptatt mann. For det første, så er han utro (bare det er nok i seg selv mener jeg), for det andre så har han en dame som er nr 1 og du som elskerinne kommer ALLTID til å være nr 2 eller lenger ned i rekken hvis han har barn. For det tredje så er du med på å ødelegge en familie hvis han har barn. Dette er egenskaper man overhode ikke trakte etter, uansett!

Hvis mannen har baller nok, så forlater han kone/barn på en ordentlig måte før han begynner noe nytt. Jeg ville ikke tatt i en sånn mann med ildtang *grøss*

• Liker 6
Skrevet

:skratte: Så hjertens enig!

• Liker 1
Skrevet

Huff TS - du har nok rotet deg inn i en klassisk historie. Selvfølgelig forteller han det som er ufordelaktig om kona si - at ting er så vanskelig hjemme, at han ikke får dekket behovene sine - og at hun er så ille at hun må forbedre seg hvis han skal fortsette forholdet til henne. Slik ord er jo musikk i ørene til en elskerinne - som du er nå - og får deg til å føle at du gir ham alt det han ikke får hos henne. Tenk om han hadde snakket varmt om kona si til deg? men da kunne han kanskje ikke samtidig være utro?

Rist av deg naiviteten og avslutt forholdet med ham.

Skrevet

Det at en mann har ei dame fra før gjør jo bare damer ekstra kåte og ser på mannen som ekstra attraktiv og tiltrekkende.

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke ganske klassisk at mannen klager på kona da, enten det er lite sex hjemme, hun er psykisk syk, de bare bor sammen pga ungene osv osv...mens hjemme sitter kona og vet absolutt ingenting om ALLE de problemene hun og mannen har..

At denne mannen har gitt kona en siste sjangse ville jeg stilt meg tvilende til. Tenker det er noe han sier til TS for å holde på henne...

• Liker 1
Gjest Linda sofie
Skrevet

Er det ikke ganske klassisk at mannen klager på kona da, enten det er lite sex hjemme, hun er psykisk syk, de bare bor sammen pga ungene osv osv...mens hjemme sitter kona og vet absolutt ingenting om ALLE de problemene hun og mannen har..

At denne mannen har gitt kona en siste sjangse ville jeg stilt meg tvilende til. Tenker det er noe han sier til TS for å holde på henne...

Jo dette er så klassisk! Selvfølelig sier han at ting er vanskelig hjemme, de har lite sex, bare bor sammen pga barna osv. Hva skal han ellers si? At ting er helt fantastisk hjemme og de har mye sex? Han sier kun det med at ting er vanskelig slik at han skal holde på deg. Samme med det at han sier dere kanskje skal bli sammen. Det kommer ikke til å skje. Hallo når man er gift og det er barn med i bildet kommer ikke han til å forlate kona si for å bli sammen med elskerinnen sin. Han bruker deg bare for sex. Ikke noe annet. Som har blitt sagt her så kan det hende han kommer til å være utro mot deg å.

Nei jeg ville brytt all kontakt med han. For det er jo tydelig han ikke kommer til å forlate henne. Å du kommer aldri til å bli hans nr 1. Vil du virkelig være med en som ikke har deg på sin 1 eller 2 plass? Du havner langt nede på lista.

Skrevet

At han og kona har problemer, kan godt være noe han sier for at du ikke skal synes han er en drittsekk, men heller synes synd på han.

Ellers så har Waco et poeng. Det blir som å søke jobb. Det er lettere å få ny jobb om en har jobb fra før. Da "vet" en at personen er så "bra" at andre vil ha han også.

• Liker 1
Skrevet

At noen vil ha en gift mann i det hele tatt.. Skjønner ikke hva som er så tiltrekkende med en fyr som har kone og barn. Jeg ville aldri funnet meg en gift mann. Jeg har nok en sperre mot slikt :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...