mamma19 Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Jaja det er ikke enkelt det og være alenemor, men syndes egentlig samtidig at det er litt bedre ihvertfall siden jeg og barnefaren kranglet 24/7, jeg valgte og bli alenemor fordi hva er bedre,og krangle foran ungen og alt er helvette, eller etter et pr år og kunne snakke og være venner, jeg hører ofte at jeg gjorde en feil for ungen sin del, fordi de fleste syndes at mor og far skal være sammen for og kunne ha en familie, stabilitet,Men første gang vi kranglet foran datteren vår, da gjorde jeg det slutt! skriking og hyling? eller stille og rolig!?
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Jeg har også vært alenemor tidligere, og det var absolutt det beste for barna. Man skal ikke holde sammen kun for barna sin skyld, det blir helt feil. Du/dere er de eneste som kan si om det er rett eller galt at dere har gjort det slutt, hva andre mener betyr ingen ting. Masse lykke til.
mamma19 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2011 det vi gjorde var absolutt rikitg, ihvertfall i mitt hjertet og i omgivelsene.Nå er vi lykkelige bare kos, men jeg vet egentlig ikke hvordan det kommer til og bli seinere! Men jeg skal absolutt gjøøre det beste ut av situasjonen i mellom oss. venner burde man kunne være!
ninuska_ Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Tråden er ryddet for reklame, ninuska_, moderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå