AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #1 Skrevet 8. februar 2011 Datteren vår går i 2. klasse. Vi har lenge tenkt på at vi skal flytte til sommeren, kjøpe noe eget. For å ha råd til å kjøpe noe eget må vi flytte ut av byen vi bor i. Det syns datteren vår er kjempedumt, og jeg forstår henne veldig godt. Jeg har heller ikke lyst til å flytte herfra, men vi trenger større plass. Nå har vi snakket om at vi voksne snakket om at vi kanskje burde utsette flyttingen ett år, og kanskje i løpet av den tiden så dukker det opp noe her vi kan kjøpe. Det jeg lurer litt på er om det er forskjell for datteren vår og flytte i overgangen til 3 klasse eller overgangen til 4?
Rosalie Skrevet 8. februar 2011 #2 Skrevet 8. februar 2011 Jo lenger dere utsetter det, jo verre blir det for datteren deres.
sussanne Skrevet 8. februar 2011 #3 Skrevet 8. februar 2011 Jo lenger dere utsetter det, jo verre blir det for datteren deres. Skriver under på den.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2011 #4 Skrevet 8. februar 2011 Det er det jeg også tenker, men samtidig er det ikke helt utenkelig at vi kan få kjøpt her i nærheten etterhvert. Men jeg vet ikke Huff, dette er så vanskelig. Kanskje vi skal se etter noe større og leie i stedenfor..men samtidig syns vi det er å kaste bort penger. Om dere forstår.. Nei, vi får vel sette oss ned og diskutere dette grundig. Jeg har så dårlig erfaring selv med å bytte skole, så jeg vil aller aller helst ikke utsette datteren min for dette.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2011 #5 Skrevet 8. februar 2011 Hvis dere trives (både voksne og barn) i det området dere bor i, vil jeg absolutt råde dere til å bli boende. Klart det er fint med større plass, men haster det så veldig, da? Lev nøkternt, spar penger, kjøp bolig der dere bor i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå