Gå til innhold

Jeg trenger litt råd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår går i 2. klasse. Vi har lenge tenkt på at vi skal flytte til sommeren, kjøpe noe eget. For å ha råd til å kjøpe noe eget må vi flytte ut av byen vi bor i. Det syns datteren vår er kjempedumt, og jeg forstår henne veldig godt. Jeg har heller ikke lyst til å flytte herfra, men vi trenger større plass.

Nå har vi snakket om at vi voksne snakket om at vi kanskje burde utsette flyttingen ett år, og kanskje i løpet av den tiden så dukker det opp noe her vi kan kjøpe.

Det jeg lurer litt på er om det er forskjell for datteren vår og flytte i overgangen til 3 klasse eller overgangen til 4?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo lenger dere utsetter det, jo verre blir det for datteren deres.

Skrevet

Jo lenger dere utsetter det, jo verre blir det for datteren deres.

Skriver under på den.

Skrevet

Det er det jeg også tenker, men samtidig er det ikke helt utenkelig at vi kan få kjøpt her i nærheten etterhvert.

Men jeg vet ikke :( Huff, dette er så vanskelig. Kanskje vi skal se etter noe større og leie i stedenfor..men samtidig syns vi det er å kaste bort penger. Om dere forstår..

Nei, vi får vel sette oss ned og diskutere dette grundig.

Jeg har så dårlig erfaring selv med å bytte skole, så jeg vil aller aller helst ikke utsette datteren min for dette.

Skrevet

Hvis dere trives (både voksne og barn) i det området dere bor i, vil jeg absolutt råde dere til å bli boende. Klart det er fint med større plass, men haster det så veldig, da? Lev nøkternt, spar penger, kjøp bolig der dere bor i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...