Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig praksis når man gjør avtale (med et stort landsdekkende firma)om flyttevask, pleier man å betale hele beløpet på forhånd? Jeg kjenner jeg har liten lyst til det, men har fått faktura i posten med betalingsfrist ti dager før vaskedagen. Om dette er vanlig praksis er det jo ikke noe å krangle på, men hva sier dere som har brukt vaskebyrå tidligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
Skrevet

vi betalte vel mesteparten etter at jobben var gjort.Og etter vi hadde sjekket og godkjent vaskingen

normalt bør du vel ikke betale mer enn 10% av summen,slik at du er sikker på at jobben blir gjort ordentlig,resten betaler du ved endt vasking/godkjenning

Skrevet

Jeg betalte i etterkant. Kontant mot faktura. Jeg hadde aldri betalt hele summen i forkant. Også fordi jeg opplevde at firmaet ikke hadde gjort god nok jobb og jeg endte med å vaske selv. Det var ikke jeg som godkjente flyttevasken.

Skrevet

Så da er det altså et helt rimelig krav å få utsatt betalingsdato på fakturaen til etter vask?

Skrevet

Hva er vanlig praksis når man gjør avtale (med et stort landsdekkende firma)om flyttevask, pleier man å betale hele beløpet på forhånd? Jeg kjenner jeg har liten lyst til det, men har fått faktura i posten med betalingsfrist ti dager før vaskedagen. Om dette er vanlig praksis er det jo ikke noe å krangle på, men hva sier dere som har brukt vaskebyrå tidligere?

Vel hadde ikke jeg leid et slikt firma.Skulle gått med på 10% av summen.

Det er så vanskelig å reklamere i ettertid når pengene er bet, dessuten en del snusk i bransjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...