Gjest HunterLady Skrevet 9. februar 2011 #21 Skrevet 9. februar 2011 "Kosemage" tolkar eg som at kvinna har litt ekstra på magen, utan å vere feit. Tykkjer for øvrig menn med litt "kosemage" er sexy... Kosemage? Min lenke
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2011 #23 Skrevet 9. februar 2011 Kan jo ikke være noe annet enn kvinnfolk som mener hun er tjukk, man kan jo for faen se ribbena på dama. Kvinner SKJERP DERE!
Rød Heltinne Skrevet 9. februar 2011 #24 Skrevet 9. februar 2011 Haha, jeg syns ikke det er å være tjukk. I mine øynene bruker folk disse begrepene rett som det er uten å tenke etter engang. Tynn er ikke slank, tjukk er ikke lubben, former er ikke fett osv.
Sequax Skrevet 9. februar 2011 #25 Skrevet 9. februar 2011 Kvinnekroppen som Katten har linka til ser ut som en sunn, normal og gjennomsnittlig norsk kvinnekropp!
Gjest imli Skrevet 9. februar 2011 #26 Skrevet 9. februar 2011 Kosemage? Min lenke Ho var i alle fall ikkje tjukk "Kosemage" er vel kanskje omtrent som den dama har, eller litt meir.
Gjest imli Skrevet 9. februar 2011 #27 Skrevet 9. februar 2011 Kvinnekroppen som Katten har linka til ser ut som en sunn, normal og gjennomsnittlig norsk kvinnekropp! Einig i det, ville ikkje sagt at ho hadde "kosemage" - tykkjer ho såg normalt slank ut.
Gjest imli Skrevet 9. februar 2011 #28 Skrevet 9. februar 2011 Ho her har skikkeleg "kosemage" Når det gjeld mannfolk, er det sexy å vere sånn (utan det "korsettet" då ).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå