Gå til innhold

Sexy "kosemage"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser i flere tråder at mange skriver at kvinner med kosemage er sexy.

Kan noen forklare/linke til hva en kosemage er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:sjenert: Det vil jeg gjerne se også, jeg synes fleskemage (som jeg mistenker blir unnskyldt som "kosemage" her) på både kvinner og menn er EKKELT...
  • Liker 5
Skrevet

"Kosemage" tolkar eg som at kvinna har litt ekstra på magen, utan å vere feit.

Tykkjer for øvrig menn med litt "kosemage" er sexy...

Skrevet

Kosemage er berre eit finare ord for tjukkasmage.

• Liker 6
Skrevet

Kosemager kan være sexy, men det kommer an på. Noen kler det, andre ikke. Det er usexy hvis man går rundt og klager over kroppen og kosemagen sin hele tiden.

Skrevet

"Kosemage" er stygt på alle. Det er ikke koselig å være feit. Det er stygt og usunt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker kosemage på jenter og i min verden er det forskjell på fleskemage og kosemage. Kosemage finner man på kvinner som er slanke men har den lille ekstra magen som er myk og god å ta på, ofte slik man ser på unge magedansere! Slanke, sterke og med litt fett på magen. Det symboliserer fruktbarhet og sunnhet for meg. Kosemagen er ikke stor, men den er der og ser myk og god og kosbar ut ;)

Det er stor forskjell på:

dette og dette

• Liker 6
Skrevet

jeg vet ikke hvordan folk flest definerer en "kosemage", selv ser jeg for meg en ellers slank kropp med bittelitt ekstra fett i mageregionen - ikke sånn at det nødvendigvis henger utfor buksa, men sånn at magen ikke er helt stram.

eksempel på det jeg ser for meg når jeg hører/leser ordet "kosemage":

bilde 1 - dette er et bilde av en (såkalt plus-size) modell.

bilde 2 - når denne dama står ser jeg for meg at magen ser ganske slank ut.

sånn mage har jeg selv, og kjæresten min synes jeg er mye deiligere nå enn da jeg hadde helt flat og stram mage. selv har jeg hatt litt komplekser for den, men det har nå gått over etter at jeg så noen bilder av en aldeles sinnsyk vakker kvinne med skremmende lik mage som meg. jeg prøver å holde kroppen min i sjakk, men ser ikke lenger et behov for å få tilbake den flate magen når både jeg og kjæresten er fornøyd.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg ser ikke på kosemage som feit. Hvis man er feit er man tydelig pløsete, mens en kosemage er bare "litt ekstra". Tjukkasmage som man kaller det lengre oppe blir noe annet i mine øyne, men det er en hårfin grense der:p

• Liker 1
Gjest SnakeOil
Skrevet

Kosemage for meg, er området ca fra navlen til venusberget, og har man litt der, er det sinnssykt sexy =)

Typisk at mange hyler opp om at man er feit, stygg or whatever...men men.

Jeg synes kosemage er skikkelig sexy ^^

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror ikke det nødvendigvis hadde vært turn off med kosemage, men i de aller fleste tilfeller ville det nok vært finere uten.

• Liker 1
Skrevet

Dama/magen på bildet over meg her = sinnssykt sexy.

Gjest Anne Panne
Skrevet

Kosemage. Noe mer enn det og det er ikke kosemage lengre.

Jeg har en kosemage som er langt større enn det... Synes det er megasøtt OG sexy. Jeg er definitvt en fan av kosemager. :jepp:

Gjest pellepirat
Skrevet

JA til kosemage på damer. Bilde til Katten var jo veldig bra :):jepp: .

Det er rett og slett mye mer sexy enn en helt stram og muskuløs mage spør du meg.

Skrevet

I dag er alt fett (som ikke er i brystene på en kvinne) blitt usexy. Kvinner skal helst være radmagre stankelbein med bryster større enn sitt eget hode. Da er de fine da.

Personlig synes jeg at det som gjør en person vakker, kvinne som mann, er et varmt smil.

Bitre modelle-blondiner er med andre ord ikke pene.

Gjest Sommertid
Skrevet

Jeg har fått høre flere ganger at jeg har en sexy kosemage, men den er nå litt større en de bildene som er linket til her. Tydlig at folk har forskjellig mening om det.

For meg er en sexy kosemage en som har litt ekstra på kroppen og har en god og myk mage :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...