Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.aurora-senteret.no/index.htm

Hva ville dere fått gjort her? har gavekort på 2000 og veit ikke hva jeg skal bruke det på, er så mye å velge i mellom :ler: Har litt urenheter i fjeset, men ikke mye. Har også nupper på beina. Men det er det eneste jeg kommer på av urenheter på kroppen :klø: Kan jo ta massasje, men har ikke ro i ræva til å ligge stille i en time..

Vil gjerne bli fin i ettertid, sånn utseendemessig så det syntes.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så bevandret på slikt, men jeg tok en behandling med krystallsliping, lymfedrenasje og oksygen, og så VELDIG forskjell etterpå! Oxy hudpleie, også nevnt som "Madonna-behandlingen" i følge et blad jeg leste.

Skrevet

Jeg ville lagt til 500 kr selv og tatt denne: MD fruktsyrepensling tre behandlinger

+ krystallslip tre behandlinger :) Da vil du nok se stor forskjell på huden din!

Skrevet

http://www.aurora-senteret.no/index.htm

Hva ville dere fått gjort her? har gavekort på 2000 og veit ikke hva jeg skal bruke det på, er så mye å velge i mellom :ler: Har litt urenheter i fjeset, men ikke mye. Har også nupper på beina. Men det er det eneste jeg kommer på av urenheter på kroppen :klø: Kan jo ta massasje, men har ikke ro i ræva til å ligge stille i en time..

Vil gjerne bli fin i ettertid, sånn utseendemessig så det syntes.. :)

Jeg ville tatt "bli ny" til 1350,- og så eventuelt lagt til noen kroner selv og tatt en bra ansiktsbehandling :jepp:

Skrevet

Om du er interessert i å forbedre huden din ville jeg nok gått for penslinger (enten kun MD, eller MD og krystallsliping), men personlig hadde jeg lagt i litt penger og gått for tannbleking :flau: (Men nå skal det sies at huden min har blitt mye finere det siste året, i tillegg til at jeg ikke takler å bli massert. Når de heller ikke utfører voksbehandlinger og slikt er det derfor ikke så fryktelig mye som jeg fant interessant. (Men jeg stemmer altså for pensling og/eller sliping, om jeg snakket meg bort fra poenget :P)

(Synes forresten det var ei grusomt stygg og uoversiktlig nettside! Makan...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...