Gå til innhold

Tre bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den stylisten som omtrent fotfulgte henne var nok ikke billig, det hadde jeg nok aldri giddet å bruke penger på selv.

Skrevet

Har TV3 med vilje plassert en negativ person i hver gruppe? Syns alltid det er noen som kritiserer alt.

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Har TV3 med vilje plassert en negativ person i hver gruppe? Syns alltid det er noen som kritiserer alt.

Ja, har lagt merke til dette selv. Det er ikke det at alle skal være utelukkende positive hele tiden, men i gårsdagens episode ble jeg faktisk litt ille berørt over hvor negative de fleste kommentarene var.

Til og med når de kom med kommentarer som kunne høres halvveis positive ut skinte det gjennom at de egentlig synes det de kommenterte var dårlig/flaut/platt/stygt/smakte dårlig osv.

Synes litt synd på gårsdagens brud med tanke på at hun så episoden på tv i går..

AnonymBruker
Skrevet

Irriterte meg VELDIG over hun blonde som var så negativ til all maten. "Liker ikke sjømat" -OK, men det er da noe hun selv bør jobbe med/ta på egen kappe. Kan ikke bruke det som argument til å kritisere maten i et bryllup!

Ja, kanskje de med vilje setter inn en negativ person i hver programrekke...

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Enig. Synes mange av de som har vært med har vært veldig negative og ikke minst vært utrolig kjipe med poengsummene.

Skrevet

Jeg har også blitt oppgitt over hun blonde denne uken. "Kjolen var fin, men ikke min stil, så da får den 3 poeng" (husker ikke poengskåren, men den var sikkert lav).

Javel, ikke din stil, men du mente jo at den var fin??

Syns det er dumt at de skal gi poeng etter egne preferanser (som f.eks. "liker ikke sjømat"), og ikke ut i fra hvordan hele bryllupet er lagt opp. Kan forstå at man syns ting er rart når det bryter veldig, f.eks. at man får servert lapskaus med flatbrød i et "prinsessebryllup".

• Liker 1
Gjest strykebrett
Skrevet

Ja, jeg lurer oppriktig på hvor de 170.000 kronene ble av?

Ingen av kjolene så spesielt dyre ut, limmoen kan ikke koste all verden, maten var standard tapas uten dessert, underholdningen var så som så...Jeg må ha gått glipp av noe smått og dyrt :gjeiper:

Jeg så den episoden på nett-tv nå og det jeg kan se som må ha vært med på å dra opp budsjettet er

- brudepikenes kjoler hvis de hadde betalt for de

- to brudekjoler

- stylist og frisør som er med på hele bryllupet.

- Limousin hele dagen og kvelden

- De hadde inngraverte glass og litt sånn spesialting til lokalet som sikkert ikke var billige, trekk på stolene osv.

- 4 barn som skal ha pentøy

Forøvrig syns jeg kjolen til hun fotballbruden var utrolig upassende. Litt blått øverst hjelper ikke når kjolen er både hvit og fotsid etter min mening. Ellers så har jo antall gjester veldig mye å si for prisen, det kan jo ha innvirket en del.

Gjest Silvermist
Skrevet

Forøvrig syns jeg kjolen til hun fotballbruden var utrolig upassende. Litt blått øverst hjelper ikke når kjolen er både hvit og fotsid etter min mening. Ellers så har jo antall gjester veldig mye å si for prisen, det kan jo ha innvirket en del.

Upassende på hvilken måte?

Gjest strykebrett
Skrevet

Upassende på hvilken måte?

At den kunne ha vært en brudekjole. Den var både hvit og lang (helt i gulvet). Det var riktignok noen steiner og bånd øverst på den, men likevel. Skikken sier at det er bare bruden som skal ha hvit kjole og også at det bare er bruden som skal ha fotsid kjole. At hun hadde et hvitt sjal til hjalp ikke det heller.

Skrevet

For en kjip middag Cecilie hadde! Brødskive med eggerøre og laks og en standar søndagsmiddag. Hadde blitt skuffa om jeg fikk servert noe sånt i et bryllup...

Gjest Silvermist
Skrevet

At den kunne ha vært en brudekjole. Den var både hvit og lang (helt i gulvet). Det var riktignok noen steiner og bånd øverst på den, men likevel. Skikken sier at det er bare bruden som skal ha hvit kjole og også at det bare er bruden som skal ha fotsid kjole. At hun hadde et hvitt sjal til hjalp ikke det heller.

Aah, jeg trodde du mente at brudekjolen til fotballbruden var upassende.

Lurte litt på om du mente at hun ikke burde hatt hvit brudekjole siden hun ikke var jomfru (hadde et barn), det er jo de som mener det er upassende :ler:

Skrevet

For en kjip middag Cecilie hadde! Brødskive med eggerøre og laks og en standar søndagsmiddag. Hadde blitt skuffa om jeg fikk servert noe sånt i et bryllup...

Helt enig.

Gjest strykebrett
Skrevet

Aah, jeg trodde du mente at brudekjolen til fotballbruden var upassende.

Lurte litt på om du mente at hun ikke burde hatt hvit brudekjole siden hun ikke var jomfru (hadde et barn), det er jo de som mener det er upassende :ler:

Åja, haha, jeg ordla meg nok litt dårlig der ja. Syns den var fin den brudekjolen hun hadde på seg da hun selv giftet seg da :)

Skrevet

Og i dagens episode kom den første dokurven :fnise: Remediene lå riktig nok ikke i en kurv, men allikevel :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Haha, ja, jeg så det. Tenkte på kg med en gang. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte også på KG med den dokurven, ja...

Må si jeg var overrasket over den enkle maten i dette siste bryllupet. Selv hadde jeg syntes at det var helt greit å få som gjest, er ikke spesielt opptatt av overdådig mat selv, sålenge den er grei nok. Men når hun var så veldig kritisk til serveringen i de andre bryllupene, forventet jeg at hun skulle ha noe eksepsjonelt.

Syntes forøvrig kjolen hennes var veldig fin (kanskje med unntak av nettingen øverst).

Gjest strykebrett
Skrevet

Uff, jeg syns de hadde vært utrolig kjipe mot hun som var sist denne uken. Jeg syns hun hadde fått til mye fint med pengene jeg.

Skrevet

Nja, jeg synes egentlig det var litt rettferdig, men det er klart: de har et mindre budsjett, så da kan man ikke forvente like mye som et bryllup hvor man har brukt mer penger. Sånn sett er vel egentlig bryllup tre bedre enn bryllup en, hvor jeg syntes de hadde fått lite ut av mye penger. Men det er min mening.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg fikk ikke sett igår, tven tok kveld......argh! Men, hvem vant?

Hadde håpet på Elisabeth..... :sjenert:

Skrevet

Lene og Lars vant den uka her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...