Gå til innhold

Tre bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gårsdagens bryllup var helt greit. Kaken virket kjempegod! Fikk litt vondt av henne når den begynte å smelte. Synes brudgommen virket positiv og oppmuntrende, mens bruden var litt vel negativ og klagete. Men det er vel kanskje sånn man blir når man er litt småstresset før et bryllup.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes konkurransen skulle hatt tre profesjonelle dommere som avgjorde hvem som vant med å gå i bryllup. Blir feil at det er slike lave poengsum folk der.

• Liker 2
Skrevet

Den kaken i bryllupet i går smaker helt nydelig, beste kaka jeg har smakt i mitt liv. Hadde den som bryllupskake selv, bare annerledes satt opp, så var 2 av etasjene med pistasje, de andre 2 med sjokolade.

Synes også det er kjedelig med de brudene som gir veldig lave poeng, i håp om att de selv skal vinne.

Skrevet

Jeg smeltet av talen til brudgommen i går :) Herlig!

AnonymBruker
Skrevet

Enig, blir litt vel sleipt når noen av brudene gir konsekvent lav poengsum for å øke egne sjanser. Middagen hadde jo vært veldig god i går, og begge likte alle tre rettene, så jeg ble litt overrasket da hun ene bare ga karakteren 5.

Jeg liker å se på de tre første episodene i uken. Den siste hopper jeg over. Det er så tilfeldig hvem som vinner (hvem som har gitt taktiske poeng), så jeg bryr meg ikke om å vite det, og det er alt for mye reprise.

Skrevet

Liker programmet, men det blir så feil når den som er kjipest på poengene er den som vinner. Burde vært sånn at den som har gitt mest poeng totalt vant :)

Den som har klart å glede seg over og se det positive i konkurrentenes bryllup fortjener det mest!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes bryllupet i går virket koselig, og jeg likte brudeparet veldig godt - virket veldig sympatiske begge to. Bryllupet i dag - njaaaa. Synes hele aktivitetsdelen virket slitsom og "rotete", vielsen var litt too much for meg og virket også litt dårlig planlagt i forhold til sitteplasser/lyd osv. Men middagen, talene og kvelden så superkoselig ut!

Forresten, noen som vet hvor den gule kjolen mandagsbruden hadde på seg kan være fra? den var superfin!!!

Skrevet

Det aktivitetsbryllupet i går virket utrolig stressende og skoleturpreget. Gleder meg til det siste! Tror det kan komme til å bli veldig bra :)

Skrevet

TYGGIS i munnen opp kirkeguvet?? :snurt:

• Liker 2
Skrevet

TYGGIS i munnen opp kirkeguvet?? :snurt:

Samme reagerte jeg på.

Skrevet

Håper virkelig ikke hun Ellen vinner! Så negativ, da. Har jo vært supre brylluper hun har vært i, og gir bare lave poeng. Heier på de som gleder seg med de andre :)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Haha, hva synes dere om mannen til Eirin, Idar, fra denne ukas bryllup? De fra et sted utenfor Bergen som hadde rømmegrøt på låve.. Han grein jo av absolutt alt :skratte: Litt for mye av det gode spør du meg :fnise:

Gjest strykebrett
Skrevet

Haha, hva synes dere om mannen til Eirin, Idar, fra denne ukas bryllup? De fra et sted utenfor Bergen som hadde rømmegrøt på låve.. Han grein jo av absolutt alt :skratte: Litt for mye av det gode spør du meg :fnise:

Han var ganske så lettrørt ja. Men jeg syns rømmegrøten passa veldig fint inn med konseptet de hadde. Syns det var kult at de hadde tatt den helt ut og fått til en skikkelig låvefest.

Skrevet

Rømmegrøt? Nei, det syntes jeg var stusselig. Derimot syntes jeg det var koselig at mannen ble så lettrørt. Er derimot glad de ikke vant.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg synes å det kunne vært dommere som kunne ha bestemt hvem som vant. For noen er jo ganske så kjipe på poengsummne de gir. Det er jo ofte de kjipeste og sleipeste som vinner.

• Liker 2
Gjest Silvermist
Skrevet (endret)

Hva synes dere om dagens bryllup?

Jeg kan ikke helt forstå hva som kostet 170.000 der, men jeg har kanskje ikke peiling på hva et bryllup koster..

Søt brud og brudgom, men jeg fikk litt sånn amerikansk Sweet 16 Party av hele greien.

Endret av Silvermist
Skrevet

Greit nok bryllup, men jeg synes ikke det var verdt 170 000 kr. Altfor mye penger etter min smak, men det er meg.

Gjest Silvermist
Skrevet

Ja, jeg lurer oppriktig på hvor de 170.000 kronene ble av?

Ingen av kjolene så spesielt dyre ut, limmoen kan ikke koste all verden, maten var standard tapas uten dessert, underholdningen var så som så...Jeg må ha gått glipp av noe smått og dyrt :gjeiper:

Skrevet (endret)

Frisøren kan jo hende kostet litt (virker litt fancy sted, ikke vet jeg), fotografen kan fort bli en stor utgiftspost, band er heller ikke gratis, og hvis man holder det på et dyrt sted kan det også bli dyrt. Kan hende kjolen også kostet sitt. ;)

Men enig, synes det var voldsomt.

Endret av Yvonne
Gjest Silvermist
Skrevet

Ja, det blir vel store summer når man legger sammen. Men jeg må ærlig talt si at jeg ikke synes det var vel anvendte penger, tror de kunne fått noe ganske likt til halvparten av pengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...