Gå til innhold

Tre bryllup

MarianneE

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvem som har åpningssangen til 3 bryllup? Synes den sangen er så nydelig :)

Tipper den er laga til serien, fant ikkeno da jeg googla teksten hvertfall. Kan godt hende tv3 har den som fil dersom du sender dem en mail. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hva synes folk om bondebryllupet? Jeg synes det var stor stas, men syntes det var synd de ikke kjørte den helt ut, med låvefest etterpå... Det er ikke så uvanlig med slike bryllup som det i Telemark, og jeg vet om flere som har hatt det og kjørt den helt ut med hele festen på låven. Skulle ønske de hadde gjort det også, men artig å se var det absolutt! :)

(Også syntes jeg det var litt rart at de kjørte bil, ikke hest og kjerre til og fra kirken...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva synes folk om bondebryllupet? Jeg synes det var stor stas, men syntes det var synd de ikke kjørte den helt ut, med låvefest etterpå... Det er ikke så uvanlig med slike bryllup som det i Telemark, og jeg vet om flere som har hatt det og kjørt den helt ut med hele festen på låven. Skulle ønske de hadde gjort det også, men artig å se var det absolutt! :)

(Også syntes jeg det var litt rart at de kjørte bil, ikke hest og kjerre til og fra kirken...?)

Utenfra syns jeg det hele virket litt skoletur-aktig, at man forflytter seg fra sted til sted på gården, får en innføring og ser på det man nettopp har fått innføring i i praksis. Men, helt sikkert nyttig for brudefølget å få forklaringer på hva de egentlig ser på. Hadde sikkert føltes litt meningsløst om man ser på en hel del riualer som man egentlig lurer på hva er for noe.

Syns også det ble en litt brå overgang fra "gardsbryllup" til festen, men de gjorde det sikkert av praktiske årsaker. Syns også det var litt dumt at bruden ikke valgte en kjole som heller mer mot "brudekjole". Ikke nødvendigvis en svær bløtkakekjole, men kanskje en lys, lekker en framfor den sorte. Det var fin den også, for all del, men litt lite "brudeaktig" for meg.

For min del hadde det vært mye med stas med, som du sier, en låvefest med masse bunader (bruden kunne ha skiftet til en mer "vanlig" bunad, og slippe å gå med krone og alt sølvet) og tradisjonsrik, norsk mat, samt kanskje en blanding av gammelnorsk dans og musikk og mer "moderne" underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hva syns dere om denne ukas bryllup?:) Har bare sett dagens episode, syns Ann Torild var litt negativ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva syns dere om denne ukas bryllup?:) Har bare sett dagens episode, syns Ann Torild var litt negativ..

Jeg så halve episoden i går, og syns det hele var billig. Kanskje ikke så rart mtp. budsjettet. Tenkte å se i morgen, man får jo tre episoder i én uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte ingen av ukas bryllup spesielt godt. Ingen av dem skilte seg ut på noen positiv måte. Og hun Ann Torild var jo bare negativ! Ikke så ille som Tuva, riktig nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Maipai.. Syns de var litt for like, egentlig, og derfor ingen som skilte seg spesielt ut. Bortsett fra rustningen til brudgommen i går da, men syns ikke det var så pent! Betyr sikkert mye for dem da :)

Jeg ville hvertfall ikke hatt bryllupet mitt i et partytelt. Også holdt jo ikke brudeparet taler til hverandre, det er det jeg gleder meg mest til! :P Det bildet som ble malt til dem var fint da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ble rett vinner denne uka :) Kanskje fordi jeg er litt over middels hesteinteressert,kremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det ble rett vinner denne uka :) Kanskje fordi jeg er litt over middels hesteinteressert,kremt.

Kremtekremt, jeg er ikke hesteinterressert i det hele tatt, men jeg og synes det var rikitg vinner :)

Endret av BippeStankelbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem Janniche er, og ble glad for at hun vant:) Men så lenge Ann Torild ikke vant så var det det samme for meg egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om denne ukens bruder?

Jeg syns det første bryllupet var helt greit. Synd med den kaka som ikke ble som den skulle. To av brudene virket helt ok, men hun korthår tuppa gav jo bare lave poeng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se på det amerikanske bryllupet, helt forskjellig fra jeg selv ville valgt. Og jeg synes også hun virket litt "slitsom". Hun med det korte håret ga veldig lave poeng ja, virket som hun gjorde det helt bevisst. Lave poeng=lettere å vinne selv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...