Skylines Skrevet 20. februar 2011 #81 Del Skrevet 20. februar 2011 Tuva er født i -87 fant jeg ut etter litt googling. Jeg synes parken hun giftet seg i var nydelig, men hun som person ødelegger hele greia. Makan til kjip jente! Digget bryllupet til Linn, varme og herlige mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mauna Lee Skrevet 20. februar 2011 #82 Del Skrevet 20. februar 2011 Det ble aldri sagt, men det er jo mulig å søke det opp? Man skulle jo tro 14-15.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. februar 2011 #83 Del Skrevet 21. februar 2011 Har bare sett første uka. Skjønner at det er en konkurranse og at premien sikkert lokker mange, men har likevel problemer med konseptet. Bruden har kjøpt drømmekjolen, venner og familie har stilt opp for å gjøre dette til en fest, og så skal fremmede mennesker kritisere alt fra veggene i lokalet, maten, talene, kjolen osv. osv. Hadde ikke villet meg selv så vondt, sikker på at mye av gleden over den store dagen hadde blitt borte når jeg skulle høre på andres kritikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 21. februar 2011 #84 Del Skrevet 21. februar 2011 hahahaha tuva og duden hadde vært sammen i 4 år...koselig når to slike finner hverandre, jeg spolte over alt med dem og henne jeg... tv3 klipper og limer jo som de vil, så det er nok masse mer somer mer sympatisk de velger å ikke vise. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 21. februar 2011 #85 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg og vil i indisk bryllup !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 21. februar 2011 #86 Del Skrevet 21. februar 2011 Håper Jimmy og Lillian vinner (selv om jeg ikke har sett de andres ). Morro å få være med på noe sånt:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #87 Del Skrevet 23. februar 2011 Veldig morro og se et indisk bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. februar 2011 #88 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Har aldri grått og ledd så mye før av bryllup som det fra tattis-jenta fra Hamar, Rockabilly.... Det med brudekjolen, og vennindene. Og toastmaster; "Det må ha vært ræv(rev) je åt, for nå har je innmari lyst på høne" Endret 23. februar 2011 av Wonders 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. februar 2011 #89 Del Skrevet 23. februar 2011 Synes bryllupet i går var fantastisk, skikkelig god stemning og herlig brud. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. februar 2011 #90 Del Skrevet 23. februar 2011 jeg spiller inn alt på get boxen, så i går, var det indisk eller fra Hamar rockabilly? Har vært i pakistansk bryllup og marokansk bryllup noen ganger, aldri noen som holder taler eller synger, men de danser noe helt fantastisk Og de har gjestebok man kan skrive hilsen i, det er veldig koslig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirstiJ Skrevet 23. februar 2011 #91 Del Skrevet 23. februar 2011 Fikk ikke sett det indiske bryllupet jeg, fordi pvr-dekoderen bestemte at det trengte vi ikke se... Ville definitivt ikke vært med i programmet selv, men jeg synes jo det er helt fantastisk å se på... Synes rockabillybruden var råmorsom! Jeg og samboeren (!) sitter å koser oss med dette på kveldene nå, og han er max lettrørt! Gjett hvem som fikk tårer i øynene av venninene som hadde kjøpt brudekjole, mannen som sang i talen osv... Nei, detta programmet digger jeg! Gleder meg til å se bryllupet i kveld, trur jeg har hatt praksis eller noe sammen med hun dama, og hun irriterte meg grønn den gangen over snakkemåten og sånn.. at hun var så.. eeeh.. uhhhm... osv... Veldig usikker... Hun snakket på akkurat samme måte nå på TV, artig å se hvordan hun fungerer med en mann... Ellers synes jeg ekte norsk bondebryllup er stilig, så det blir artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. februar 2011 #92 Del Skrevet 23. februar 2011 hun som skal ha bondebryllup har alltid kritisert de andre sine bryllup har vært kaotiske og rotete... Lurer på om hennes er så organisert at det ikke er rom for feil... Kanskje det er militær presisjon Og hun bonde-brura gir veldig lave poeng 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 23. februar 2011 #93 Del Skrevet 23. februar 2011 Og hun bonde-brura gir veldig lave poeng Har hun ikke gitt begge brudekjolene 10 poeng da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 23. februar 2011 #94 Del Skrevet 23. februar 2011 Og hun bonde-brura gir veldig lave poeng Jeg så ikke det indiske bryllupet, men gav ikke bondebruden 10 poeng til brudekjolen og 8 til helhetsinntrykket i går (i rockabilly-bryllupet)? Det er jo høye poengsummer. Vi kunne jo bare gjettet hva "Tuva - ikke helt min stil, da" fra forrige uke ville gitt, for hun prøvde virkelig å spille spill ved å være knipen med poengene. Brudeparet i går var artige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 23. februar 2011 #95 Del Skrevet 23. februar 2011 Har hun ikke gitt begge brudekjolene 10 poeng da? Jo hun har det. Hun er jo flink å gi poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HumHum Skrevet 23. februar 2011 #96 Del Skrevet 23. februar 2011 Ikke helt sansen for slike program, men i går fikk jeg en TV-opplevelse utenom det vanlige. Herlig par 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirstiJ Skrevet 23. februar 2011 #97 Del Skrevet 23. februar 2011 hun som skal ha bondebryllup har alltid kritisert de andre sine bryllup har vært kaotiske og rotete... Lurer på om hennes er så organisert at det ikke er rom for feil... Kanskje det er militær presisjon Haha! Nettop derfor jeg gleder meg til å se det også, slik jeg husker henne var hun ekstremt usikker i blanding med å være kontrollfrik! Var litt slitsomt på praksisplass hvertfall.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. februar 2011 #98 Del Skrevet 23. februar 2011 tattisene er litt sterke, til hun åpner munnen og kroppsspråket harmonerer, Makan til genuin jente skal man se lenge etter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirstiJ Skrevet 23. februar 2011 #99 Del Skrevet 23. februar 2011 Så akkurat det indiske bryllupet, nå... Digga kommentaren: "Vi fikk tørkepapir, det satt je pris på!" Haha! For en kongekul dame!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 23. februar 2011 #100 Del Skrevet 23. februar 2011 Noen som vet hvem som har åpningssangen til 3 bryllup? Synes den sangen er så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå