Anglofil Skrevet 16. februar 2011 #61 Skrevet 16. februar 2011 (endret) Jeg må innrømme at jeg digger dagens brudepar! Det får være så harry det bare vil, men å stoppe for pølse og fotografering på Shell var nå både originalt og samtidig artig fordi det passet med hvem de er og hva de driver med! Enig! Jeg kunne nok aldri valgt å gjøre det selv, men jeg syntes brudeparet, og spesielt bruden, i dagens program er vanvittig sjarmerende. Utførelsen i gårsdagens bryllup var veldig fint og slik jeg ser for meg mitt eget bryllup, men jeg må innrømme at jeg ikke får helt den samme varme følelsen for dem som dagens brudepar. Jeg synes dagens brud er en sjarmbombe, litt rølpete som første bruden sa, men virkelig seg selv. Utførelsen i går var nydelig, men litt kaldt i forhold til dagens bryllup, og jeg hadde håpet dagens bryllup vant. Mvh Yvonne Endret 16. februar 2011 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #62 Skrevet 17. februar 2011 Som en kommende brud synes jeg det er veldig gøy å sitte og se på dette her....Man får mange tips og tips til hva man IKKE skal gjøre MEN, jeg får angst av at alle har underholdning i sitt bryllup -både kirkesang og underholdning under fest! Det har ikke jeg! Kjenner ingen som kan bistå i å synge i kirken eller annet heller.....Så satt jeg og så på dette her og mandagens episode så var det en virkelig sangfugl fra Drøbak som giftet seg! Kanskje jeg kan kontakte henne og spørre om hun vil synge i mitt bryllup? Det hadde vært gøy! Men hvordan få tak i henne...Er det noen som har råd eller som kan hjelpe meg? Du kan jo google Tine Dagny Kristiansen, med mindre hun har tatt mannens navn. Han heter Korsmo til etternavn. Disse navnene ligger på Tv3s nettsider.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #63 Skrevet 17. februar 2011 Hva er det med hun der Tuva??? Hun har jo absolutt ingenting positivt å si om de to andres bryllup. Hun virker svært umoden, og ganske tørr og kjedelig. 4
UnderCover Skrevet 17. februar 2011 #64 Skrevet 17. februar 2011 Hva er det med hun der Tuva??? Hun har jo absolutt ingenting positivt å si om de to andres bryllup. Hun virker svært umoden, og ganske tørr og kjedelig. Jeg synes alt med henne er sært. Bortsett fra kjolevalget.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #65 Skrevet 17. februar 2011 Enig med deg Snusken... Hun er utrolig sær, og negativ til det meste som ikke faller i smak hos henne.
UnderCover Skrevet 17. februar 2011 #66 Skrevet 17. februar 2011 Enig med deg Snusken... Hun er utrolig sær, og negativ til det meste som ikke faller i smak hos henne. Ja en sånn typisk sur kjiping som forurenser luften og stemningen.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #67 Skrevet 17. februar 2011 Hva er det med hun der Tuva??? Hun har jo absolutt ingenting positivt å si om de to andres bryllup. Hun virker svært umoden, og ganske tørr og kjedelig. Jeg syns også hun virker umoden. Og kresen. Virker ikke som om hun klarer å glede seg over de to andres lykke.
2ne2 Skrevet 17. februar 2011 #68 Skrevet 17. februar 2011 Syns brud nr 3 var utrolig vakker og sjarmerende! Heia 1
UnderCover Skrevet 17. februar 2011 #69 Skrevet 17. februar 2011 Syns brud nr 3 var utrolig vakker og sjarmerende! Heia Helt enig !!!
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #70 Skrevet 17. februar 2011 Enig! Heia Linn Jeanette! Hvis Tuva vinner blir jeg sur...
Mille_ Skrevet 17. februar 2011 #71 Skrevet 17. februar 2011 Jeg synes kjolen til Tine (brud #1) var ganske fin jeg (hadde kanskje droppet de fake blomstene eller hva det var), Tuva likte den ikke men det er jo smak og behag. Jeg er dog enig med Tuva i at kirkevielse er utrolig kjedelig og alt for langtekkelig. Jeg vet ikke helt om jeg liker konseptet med at det er konkurrentene som skal gi hverandre poeng, ta feks Terje som jeg synes var utrolig kjip som med vilje gav svært lave poengsummer selv for ting han syntes var fantastisk , bare for å vinne. Jeg syntes det ødela litt av stemningen i Tuvas vielse at de satte på en medbrakt cdspiller med musikk, den vielsen kunne blitt flott med den beliggenheten om det feks hadde vært levende musikk. Jeg hadde forøvrig blitt pottesur om mannen min ikke hadde skrevet talen sin på forhånd Linn var kul, jeg koste meg på hennes vegne mens hun spiste seg igjennom ulike retter og kaker med en livsnyters største velbehag Morsomt og se en tøff jente som ville være skikkelig prinsesse - og morsomt at de hadde valgt utradisjonell musikk til vielsen. Og mannen hennes var også supersøt, jeg syntes faktisk han minnet meg litt om Kevin Costner med et par ekstra kg. 1
Lista Skrevet 17. februar 2011 #72 Skrevet 17. februar 2011 Tuva: prippen, klissete, umoden drittunge 3
PecanPie Skrevet 17. februar 2011 #74 Skrevet 17. februar 2011 Hvem vant denne uka? Tine, den første bruden.
maipai Skrevet 18. februar 2011 #75 Skrevet 18. februar 2011 Hadde håpet på at Linn skulle vinne, men helt ok at det ble Tine. Heller henne enn Tuva liksom...
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #76 Skrevet 20. februar 2011 Jeg klarte aldri helt å engasjere meg i bryllupet til Tuva. Hadde allerede et dårlig inntrykk av henne fra første episoden, så kan være derfor.
Fluffe Skrevet 20. februar 2011 #77 Skrevet 20. februar 2011 Å herre så trøtt og kjedelig person hun klage berta er.
PecanPie Skrevet 20. februar 2011 #78 Skrevet 20. februar 2011 Jeg klarte aldri helt å engasjere meg i bryllupet til Tuva. Hadde allerede et dårlig inntrykk av henne fra første episoden, så kan være derfor. Ser på reprisene i dag, og måtte gjøre andre ting under bryllupet til Tuva. Kjenner jeg blir rørt av bryllupet til Linn, og blir jo ikke reint lite giftesjuk selv.
Gjest Mauna Lee Skrevet 20. februar 2011 #79 Skrevet 20. februar 2011 Hvor gammel var egentlig Tuva? sa de det noen gang?
PecanPie Skrevet 20. februar 2011 #80 Skrevet 20. februar 2011 Hvor gammel var egentlig Tuva? sa de det noen gang? Det ble aldri sagt, men det er jo mulig å søke det opp? Man skulle jo tro 14-15..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå