Gå til innhold

Tre bryllup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes kjolen var fin, liker godt den stilen, og synes bruden var en herlig dame - men: HVA i all verden slags hodepynt var det hun bar? Det så jo mer ut som en aluminiumsfolierekvisitt fra star-trek eller noe. Skal man først gå til den gotiske stilen, finnes det jo så mye lekker hodepynt!

Synes at MC-bruden ble veldig vakker i kjolen sin, med stylingen fra salongen. Kunne godt tenkt meg å være gjest i det bryllupet. :)

AnonymBruker
Skrevet

Synes kjolen var fin, liker godt den stilen, og synes bruden var en herlig dame - men: HVA i all verden slags hodepynt var det hun bar? Det så jo mer ut som en aluminiumsfolierekvisitt fra star-trek eller noe. Skal man først gå til den gotiske stilen, finnes det jo så mye lekker hodepynt!

Enig. Satt og så på det alene, men måtte sende melding til mamma og flere venninner for å høre om det bare var jeg som var blitt gammel og snerpete. Det så da jammen meg ut som hun hadde aluminiumsfolie på hodet. Så ut som noe en barnehageunge kunne laget.

Gjest strykebrett
Skrevet

Enig i at den hodepynten ikke var særlig fin. Men det har vært en bra uke så langt, det har vært morsomme og spesielle bryllup og positive bruder :)

Skrevet

Tenkte akkurat det samme! :fnise:

Skrevet

Hvem vant bryllupsreisen? Brud 1,2 eller 3? (siden jeg ikke husker alle navnene ;))

Gjest Silvermist
Skrevet

Hun med bryllupet i grotten, det var vel den siste bruden tror jeg.

Skrevet

Synes det eventyrbryllupet som vant, var så utrolig nydelig. Spesielt dekerasjonene, de som hang i taket over bordene. Men synes hele det bryllupet var utrolig fint og gjennomført. Så synes de fortjente å vinne.

Gjest minsin373
Skrevet (endret)

Det eventyrbryllupet var kjempenydelig! :rodmer:

Endret av minsin373
Skrevet

Så bra! Jeg synes det var det fineste bryllupet! :)

Skrevet

Elsket eventyrbryllupet! Det var så gjennomført og vakkert. Verdige vinnere :)

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Eventyrbryllupet var helt klart det beste! Et vennepar av meg var gjester i bryllupet og fikk se de mye på tvn. Det var gøy det å :) Men de var verdige vinnere i forhold til ho som vant sist uke :roll:

AnonymBruker
Skrevet

jeg synes det burde være noen eksperter som bestemte hvem som vant. Når de selv gir poeng, så er det jo flere som er veldig taktiske.

"skal jeg være litt hyggelig, så gir jeg en 3er" Han var skikkelig taktisk. Ble litt småkvalm egentlig. Synes ikke han fortjente å vinne siden han ikke hadde det beste bryllupet men men.

• Liker 1
Skrevet

Er det bare meg som synes Kathrine Sørland er blottet for sjarm som programleder? Syns hun er stiv og det ser ut som replikkene er veldig innøvd. Når hun smiler er det et stivt høflig smil.

• Liker 3
Skrevet

Er det bare meg som synes Kathrine Sørland er blottet for sjarm som programleder? Syns hun er stiv og det ser ut som replikkene er veldig innøvd. Når hun smiler er det et stivt høflig smil.

Satt akkurat å tenkte det samme. Kunstig og innøvd. Merker fort når hun mister tråden og må improvisere, da sier hun nettopp ting som "å men så kult...eeh..."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...